    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: E-faktura ? Co z nia zrobic ?
    Date: Fri, 23 Nov 2007 13:28:41 +0100

    On Fri, 23 Nov 2007, M...@g...com wrote:

    > Przy okazji moze ktos z Was wie jak go zmusic zeby to wysylal na
    > maila ?

    Nie da się.
    Jedyną wydającą się za prawidłową drogę, co do której nie widzieliśmy
    wyroków (bo nie wiedzieć czemu wszyscy INACZEJ uzasadniają pytania
    do US oraz obronę przed NSA!) która jak się wydaje zgodnie z przepisami
    umożliwia wysłanie f-ry mailem, wymaga zgody obu stron i zachowania
    odpowiedzialności wystawcy ZA WYDRUKOWANIE!
    Z e-fakturą nie ma to nic wspólnego.

    > A wazniejsze dla mnie pytanie to co mam zrobic z taka faktura ?

    Już doszedłeś :)
    Trzeba by samemu mieć "infrastrukturę".

    pzdr, Gotfryd