  • Data: 2017-07-06 00:56:22
    Temat: Re: Fa nie na tego klienta w maju a JPK
    Od: papuga <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.07.2017 o 23:26, cef pisze:

    > A co sprawia Wam kłopot wyprostować to co w rzeczywistości się stało?
    > Anulujecie tę sprzedaż i wystawiacie nową fakturę na prawidłowe dane
    > dokonując stosownych korekt w ewidencjach. Czyli wasza sprzedaż jest
    > anulowna ale pomyłkowo przecież wykazaliście wczesniej VAT, więc nic nie
    > zmienia się u Was.
    > U kilenta który sprzedawał towar, który od Was otrzymał,
    > ale nie miał na to faktury jest trochę gorzej, bo VAT pewnie odliczył i
    > to jedyny problem, leżący po stronie klienta i nie ma się co wkurzać na
> [...]

    cef, rozbijmy to na atomy (pomijając wysokoenergetyczna 10^E6256324
    cząstkę elementarną z kosmosu przelatująca przez komórki pamięci różnych
    podzespołów i białek), stosujemy bardzo ogólnikowe terminy.

    1/ ---- "Anulujecie tę sprzedaż"
    2/ ---- "i wystawiacie nową fakturę na prawidłowe dane"
    3/ ---- "To tylkjo kwestia dokumentów do towaru WZ-RW itp."
    4/ ---- "Takie same ruchy w JPK"
    5/ ---- "skonsultować te ruchy w swocih US ... tylko na żywo z konkretną
    osobą obsługująca ten NIP"

    Co mam napisać? - "o ja durny, przecież to jest banał" ?

    Bardzo interesująco zapowiada się [5/] - "na żywo", było już kilku na
    żywo, drodzy byli, zawsze coś znaleźli,... No własnie chodzi o to by
    jednak nie spotykac się "na żywo".

    Zaproponuj kroki, podyskutujemy publicznie, tylko mam problem, ciut
    "zmienne" IP ;) i moge odpowiadać z poślizgiem bom zajęty strasznie
    naprawami systemu :) aktualnej "demokracji ludowej".