  • Data: 2017-07-07 07:31:59
    Temat: Re: Fa nie na tego klienta w maju a JPK
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-07 o 07:11, Kviat pisze:

    > Całą sprawę załatwia zgodnie z prawem wystawienie _jednego_ dokumentu:
    > korekty faktury sprzedaży w zakresie danych nabywcy. 2 minuty roboty.

    No tu trochę przesadziłem, bo trzeba jeszcze przeksięgować rozrachunki
    itp...
    Bo w systemie i rejestrach będzie "wisieć" należność od jednego
    kontrahenta, a kasa wpłynie od prawidłowego i będzie miał "nadpłatę". Na
    kontach księgowych będzie niezerowe saldo.
    Ale to chyba oczywiste i każda księgowa/księgowy doskonale wie jak to
    się robi. Też jednym dokumentem.

    Pozdrawiam
    Piotr