  • Data: 2017-07-10 14:58:23
    Temat: Re: Fa nie na tego klienta w maju a JPK
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-10 o 12:44, papuga pisze:
    > (...)
    > I jeszcze dodatkowo trzeba wystawić Korektę do FV na innego klienta.
    > Chyba ręcznie na formularzu z GOFINA? (system nie ma - problem
    > podatnika)
    >
    > i teraz JAK to wysłać (jak technicznie wysłać JPK)?
    >
    > Trzeba kleić pliki JPK (xxxxx pozycji) i wysyłać z jakiegoś "obcego"
    > programu (i kupić?, bo nie wiem jak ten od MF się sprawuje).
    > (...)

    Że się tak może trochę złośliwie dopytam: co Ty masz za program, że cię
    interesuje "klejenie" i wysyłanie JPK?

    W programach, które obsługuję, robi się fakturę do istniejącego
    (starego) WZ i tyle. Resztą (czyli m.in. wysyłka JPK) zajmuje się program.

    Ewentualnie jak ktoś się uprze, to dodatkowo może zrobić przeksięgowanie
    PK. Nie jest to konieczne, zależy w dużej mierze od konfiguracji kasy/banku.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam