  • Data: 2008-02-08 07:56:14
    Temat: Re: Faktura VAT - elektroniczna i bez podpisu
    Od: Wildcat <v...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Lut, 23:44, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    > [...]
    >
    > ...dobra, pomijam...

    >   Nie wychodzi na jedno, przecież sprawa dotyczyła TERMINU odliczenia,
    > a prawo do odliczenia VAT zależy od MOŻLIWOŚCI uznania za KUP
    > (a nie od terminu w którym to uznanie jest możliwe!)
    >   Z tego, że coś będzie mogło być KUP dopiero w styczniu nie wynika
    > że nie wolno odliczyć VAT w grudniu (i vice versa, jeśliby taka
    > "kombinacja" się zdarzyła z powodu spóźnionego odebrania f-ry).
    >   Pasuje? ;)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Ale się na mnie uwiąłeś ;-) wyraz koszty był w moim poście ostatnim
    wyrazem w ostatnim zdaniu. Cała reszta nie powinna budzić wątpliwości.
    Sprawa dotyczyła ogólnie możliwości odliczenia takiej faktury
    wydrukowanej z komputera, przesłanej elektronicznie. Polecam ostatni
    wyrok WSA w Warszawie z 19 października 2007r. sygn. akt III SA/Wa
    1341/07.