    From: Wildcat <v...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura VAT - elektroniczna i bez podpisu
    Date: Fri, 8 Feb 2008 04:10:32 -0800 (PST)

    On 8 Lut, 11:04, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    > [...]
    >
    >   Bez przesady :)
    >   Uwziąłem się na słówka. Twój post sugeruje wyraźnie, że powołujesz
    > się na "możliwość", zaś post Maddy był komentarzem do "miesiąca
    > otrzymania" (faktury papierowej).

    >   No, ja komentowałem tę część:
    > "Poza tym jeżeli czegos nie mozesz wliczyc w koszty w dochodowym,
    >   to nie mozesz tez w VAT, więc na jedno wychodzi."
    >   :)

    >   Nie wiem ile czasu śledzisz grupę, ale było pentylion razy :)
    > i przy *takim* postawieniu sprawy ("czy klient może SOBIE wydrukować
> [...]

    Powtórze jeszcze raz, ze odpowiedzialam na pytanie dotyczące
    pierwszego postu. Tam nie ma mowy o momenie odliczenia, ale ogolnie o
    mozliwosci jego zastosowania. Widocznie i ten uzytkownik grupy jest
    nowy, skoro zadal takie ptanie.......ale ........czy to jakis grzech?
    Kto pyta nie błądzi.
    Tak apropos..to forum podatkowe? Bo odnosze wrazenie ze tutaj chodzi
    tylko o to jak komu dosrac.....w przypadku gdyby nie daj Boże popelnil
    jakis drobny blad...(przyklad slowka "koszty", nie majacego w tym
    przypadku znaczenia, bo zainteresowany nie pytal sie kiedy ale czy w
    ogole). O popelnianiu bledow przez samych zlosliwcow juz nie
    wspomne ;-)