    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura VAT po 7 dniach - zagrożenia
    Date: Fri, 5 Sep 2003 14:59:52 +0200

    On Fri, 5 Sep 2003, Boguslaw Szostak wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news"[...]
    >+
    >+ > Możemy przyjąc za pewnik, że Ruch S.A. sprzedaży "w kioskach"
    [...]
    >+ Otoz mylisz sie...
    >+
    >+ RUCH S.A. dostarcza prase na podstawie umowy z odbiorca.

    Jasne. Idę do kiosku i mówię: "ENTERA poproszę" ;), jak
    rzeczono w KC: "przez każde zachowanie się...które ujawnia
    wolę..." :)

    >+ Sprzedazy dokonuje sie RAZ i na to wystawia fakture - prenumerata.

    Ale o prenumeracie mowy nie było: ewidentnie chodziło o zakup
    czasopism "luzem" ! Z prenumeratą najwyżej byłby problem
    "jak księgować", a nie "kiedy ma być faktura :)
    No a ja wyraźnie pisałem: "sprzedaży w kioskach" - prenumerata
    to nie jest "sprzedaż w kiosku" bo tylko pewna część operacji
    stanowiącej powód oVATowania (wydanie towaru) odbywa się
    w kiosku ;)

    >+ potem wydaje sie towar JUZ ZAPLACONY i "ofakturowany".
    >+
    >+ Kiosk po prostu "przekazuje" zapakowana w dziale prenumeraty prase.

    Mi nie.
    Sądzę że pytającemu (w oparciu o to o co pytał) - również.
    Proszę o nieargumentowanie "czemu nie prenumerata" - owszem,
    rozważam, ale wtedy w *wydawnictwie* a nie w RUCHu... !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)