  • Data: 2007-02-01 22:18:58
    Temat: Re: Faktura z podpisem a przesłana dodatkowo jako PDF
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:eptof1$5vm$1@news.task.gda.pl...

    > Moje wątpliwości wzbudza fakt, że żadna ze znanych mi firm
    > świadczących usde nie wystawia faktur z podpisem i jednocześnie nie
    > udostępnia PDFa - tylko jedno z tego. Może mi to ktoś łopatologicznie
    > wyjaśnić, bo przez takie pierdoły tylko problemy się robią. :)

    IMO nie powinieneś wysyłac dwóch różnych, w sensie papierowej podpisanej
    i pdf, od kiedy nie trzeba podpisywac fv, w zasadzie mozesz wysłać
    klientowi pdfa (oryginał), niech sobie sam wydrukuje, jak wydrukuje 10
    razy - jego sprawa, 10 razy tego i tak nie bedzie księgował, ale jeśli
    ty wysyłasz papierową, która się różni od wysłanej w pdfie, własnie
    podpisem, to w razie jakiejś kontroli IMO ty będziesz miał przechlapane,
    choć może konsekwenci z tego by wielkich nie było, nie wiem nie znam
    się, bo jeśli kwotowo będa się zgadzać, to chyba nie ma problemu, ale
    nie sądzę, żeby to przeszło bez echa.

    --
    Rafał - Tarnów
    rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl