    From: "Ava" <e...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: HELP przeprawa z urzędem skarb. - to jużdzi?
    Date: Wed, 19 Jan 2005 15:46:54 +0100

    Użytkownik "du hast mich gefragt" <d...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:cslkks$jav$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Dnia 1/19/2005 12:48 PM, Użytkownik Ava napisał:
    > Niedawno, nie pamiętam tytułu. Słowa kluczowe vat, opodatkowanie twórców
    > Tu masz jeszcze odpowiedź ministra na zapytanie poselskie w tej sprawie:
    > http://tinyurl.com/425pl
    > No i warto przeszukać odpowiedzi urzędów skarbowych:
    > http://sip.mf.gov.pl/sip/

    Dzięki za namiary \
    - poszukam specjalisty zanim pobiegne do urzędu. Z odpowiedzi ministra
    wynika że jeśli zleceniodawca zgodzi sie przejąc odpowiedzialność za moje
    tłumaczenia bo je np. sprzedaje dalej to nie płacę VAT. Ale niestety kilka
    tłumaczeń zrobiłam też dla klienta docelowego (ministerstwa) który ich
    nigdzie nie sprzedawał więc tu może być problem.
    Generalnie to chyba z lekka osiwiałam rozstrząsając ten problem bo znikąd
    100% pewności wszędzie znaki zapytania i gdybanie.

    Pozdr
    Ewa