  • Data: 2017-11-01 09:14:03
    Temat: Re: JPK dla mikroprzedsiębiorców
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-01 o 09:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Pete, dlaczego atakujesz kolege który imo całkiem słusznie wytyka to ze
    > proste narzedzie stworzone przez MF za nasze pieniadze nie jest ani łatwe
    > ani proste?

    A jak sobie wyobrażasz narzędzie, które będzie pracowało z każdym
    możliwym sposobem prowadzenia ewidencji?
    Z definicji to narzędzie musi być dla ludzi, którzy coś potrafią więcej
    niż wpisać kwotę faktury.
    Instrukcja siłą rzeczy też musi być ogólna.

    Jak sobie wyobrażasz narzędzie które obsłuży excela, worda, Małą
    księgowość RP z 2008 roku, starego Subiekta, i kupę innych możliwości
    nie wspierających JPK?

    > Wydaje mi sie, ze kolega wykazał się duza marytorycznoscia - czyz nie o
    > to chodzi?

    Pamiętasz walkę linuksowców o Płatnika działającego pod linuksem? To
    jest teraz mniej więcej tej samej skali krucjata.

    > Pochylic sie i wypiac posladki to kazdy potrafi ;-)

    Prowadzić KPiR na papierze i wypełniać faktury w excelu znudziło mi się
    po 3-ch miesiącach.
    Onegdaj za darmo, teraz za AFAIR 60zł/rok jest Małą Księgowość RP, która
    może idealna nie jest, ale spokojnie robi to co potrzeba w
    mikrodziałalności.

    wolę wydać te 6 dyszek nić czuć przez rok ból d....
    :P

    --
    Pete