  • Data: 2017-11-01 09:00:46
    Temat: Re: JPK dla mikroprzedsiębiorców
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Czy ja coś takiego napisałem?
    > Pisałem o generowaniu JPK.

    No ale to na jedno wychodzi skoro wygenerowanie tego pliku jest czescią
    prowadzenia ksiegowości.
    Przejrzałem sobie te instrukcje plus ten przykładowy arkusz i zgadzam sie
    - wiekszosc przerzuci sie na jakis program do ksiegowości a za miesiac
    dwa skorzysta z biura rachunkowego. IMO prowadzenie ksiegowości we
    własnym zakresie własnie sie skonczyło.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,