  • Data: 2017-11-02 11:58:57
    Temat: Re: JPK dla mikroprzedsiębiorców
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-02 o 10:47, Liwiusz pisze:

    > Obawiam się, że nie wiesz co to są księgo rachunkowe.

    Czepiasz się.
    § 17. 1. Zakup materiałów podstawowych oraz towarów handlowych musi być
    wpisany do księgi, z zastrzeżeniem § 30, niezwłocznie po ich otrzymaniu,
    najpóźniej przed przekazaniem do magazynu, przerobu lub sprzedaży.

    2. Zapisów dotyczących pozostałych wydatków dokonuje się, z
    zastrzeżeniem § 20 i 30, jeden raz dziennie, po zakończeniu dnia, nie
    później niż przed rozpoczęciem działalności w dniu następnym, z
    uwzględnieniem zasad określonych w art. 22 ustawy o podatku dochodowym.

    --
    Pete