    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ja rozumiem, że życie nie jest proste ale ...
    Date: Thu, 08 Feb 2007 10:40:48 +0100

    my way wrote:

    > kiedyś mignęło mi jakieś postanowienie US
    > że koszty przelewu powinieni ponosić zlecający dokonanie przelewu a nie jego
    > odbiorca
    > i dlatego nie moga być kup u odbiorcy
    > albo jakos tak
    > jak się uprzesz, to poszukam :)

    Gdybyś był tak uprzejmy :-)

    Zresztą nawet gdyby tak było, to oczywiście zlecjący dokonanie przelewu
    ponosi koszty (wszystkie dające się przewidzieć w chwili zlecania przelewu).

    Koszty których nie da się przwidzieć (ponieważ wynikają na przykład z
    drogi przelewu) ponoszę ja.

    Po zczytaniu art. 23 PDOF nie wynika mi, żeby takie koszty miały nie być
    KUP. Ale może rzeczywiście nie zaszkodzi poprosić o wiążącą.

    > ależ jest:
    >
    > 15a updop

    Al to nie ta ustawa chyba :-)

    Mnie interesuje UPDOF :-) i paragraf 24c w którym wyraźnie jest mowa o
    faktycznie zastosowanym kursie waluty z dnia otrzymania przychodu.

    Pozdrawiam

    Piotrek