  • Data: 2002-12-09 13:48:04
    Temat: Re: Jak sie dokladnie wycenia uzywane auto do KŚT?
    Od: Sławomir Firek <k...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2002-12-06 12:09, Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne napisał:

    > On Fri, 6 Dec 2002, Sławomir Dąbrowski wrote:
    > [...]
    >

    > Chyba nie, choć za sianie grozy i paniki będziesz poddany
    > kontroli karnogrupowej ;)

    > skubać?
    >

    > ....dzisz waść, tak rok temu nikt nie zwrócił uwagi że w ustawie
    > jest taki zapis. No może ja nie zwróciłem, że ktoś zwrócił...
    > A dyskusje o sposobach wyceny były "modne" :)
    >
    > Pozdrowienia, Gotfryd

    Hej.
    Zmusiliście mnie do zajrzenia do UOPDOOF Art.22g.1.8
    cytata:
    "Jeżeli nie można ustalić ceny nabycia środków trwałych.....
    .... wartość początkową tych środków przyjmuje się w wysokości
    wynikającej z wyceny dokonanej przez podatnika, z uwzględnieniem cen
    rynkowych ..... z grudnia roku poprzedzającego ...."
    i podobnie ust. 9 dot. kosztu wytworzenia.
    Dotyczy to co prawda środków nabytych lub wytworzonych przed dniem
    założenia ewidencji, ale czy nie da się tego zastosować ?
    Pozostający w wątpliwościach.
    Sławek