    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak to zaksiegowac
    Date: Tue, 5 Oct 2004 23:47:22 +0200

    On Tue, 5 Oct 2004, Jarek Spirydowicz wrote:

    >+ Maddy <m...@e...com.pl> wrote:
    [...]
    >+ Bo pytanie było o miesiące, w których należy ten rachunek ujmować (za
    >+ telefon on jest, co też istotne). I odpowiedź nawet jedna konkretna też
    >+ była.

    Jakby była ścisła *w każdym przypadku* to chyba nie ośmieliłbym
    się protestować ;)
    To mniej więcej tak jak stwierdzenie że "z Waszyngtonu do Warszawy
    jest mniej niż 2000 mil". Zdaje się prawdziwe, tylko nie dla
    każdego Waszyngtonu, każdej Warszawy i każdych mil... a poza tym
    wszystko OK :)

    >+ > Przecież ma olbrzymie znaczenie. Jak nie zapłaci nie może odliczyć VATu.
    >+ >
    >+ Zaraz - a jak nie jest kasowcem, to może odliczyć nawet jeśli nie
    >+ zapłaci?

    Już wiem że już wiesz. Ale zaskoczyłeś mnie skutecznie :)
    Pewnie nie raz i nie dwa trafisz na to że powiadam iż porad
    nie udzielam. Ale są wyjątki... jednej od czasu do czasu udzielam:
    żeby wziąć *fizycznie* swoje papiery i przejść się do doradzcy
    podatkowego. Można się nasłuchać za pierwszym razem ;)
    Pewnie domyślasz się do kogo zastosowałem tę technologię na
    początku :) - i wynik był zdumiewający...
    [...]
    >+ > A ja mówię o podstawowych, istniejących od "hohoho albo i dłużej"
    >+ > metodach rozliczania kosztów przy zasadach ogólnych - memoriałowej i
    >+ > kasowej.
    >+ >
    >+ No to już trochę w bok odjechałaś. I na tym polu nie zamierzam się z
    >+ Tobą kłócić :)

    Ale przecież owa "konkretna" odpowiedź dotyczyła WPISU KOSZTU DO
    KSIĄŻKI ! Sprawdź :) - no to o co mamy się kłócić jak nie o ow
    wpis ? ;)
    [...]
    >+ > I ja i Gotfryd (jak mi się wydaje)
    >+ >
    >+ Mnie się wydaje, że on akurat uprawia nauczanie metodą ciągnioną (za
    >+ ucho).

    No to się nasłuchałem ;)
    Wychodzi że gorszy od US jestem :] !
    Ale IMHO to lepiej mieć do czynienia ze mną na grupie (pod rower
    na drodze proszę się nie pchać :>) niż z UKS u siebie ;)

    [...]
    >+ dowiaduję. Jestem skazany na wymarcie? Jeśli tak, to dlaczego?

    ..."przez wyczerpanie zasobów finansowych" ? :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)