  • Data: 2004-10-06 10:36:35
    Temat: Re: Jak to zaksiegowac
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 6 Oct 2004, Jarek Spirydowicz wrote:
    [...]
    >+ > >+ Zaraz - a jak nie jest kasowcem, to może odliczyć nawet jeśli nie
    >+ > >+ zapłaci?
    >+ >
    >+ > Już wiem że już wiesz. Ale zaskoczyłeś mnie skutecznie :)
    >+ >
    >+ Na razie to wiem, że stosuję sposób memoriałowy :) A w powyższym
    >+ chodziło o "nie zapłaci w ogóle", nie o "nie zapłaci jeszcze".

    To musisz jeszcze wydedukwać w którym momencie miałoby to mieć
    znaczenie :) Znaczy KIEDY należałoby przyjąc że prawnie ma miejsce
    zdarzenie "nie zapłaci w ogóle" ?
    Masz propozycję ?
    Zauważ że nawet dla kosztów nie dokonuje się korekty niezapłaconych
    należności: taka staje się *przychodem* w momencie przedawnienia,
    *bez* korygowania kosztów 2,3 czy 5 lat temu.

    >+ > No to się nasłuchałem ;)
    >+ > Wychodzi że gorszy od US jestem :] !
    >+ >
    >+ A stosujesz dobrowolne poddanie się karze? ;)

    Yp... polecam groups.google.pl -> zaawansowane, grupa podatki,
    autor wiadomy - i sprawdzić... ;) (co, jest ich parę ?? - no
    przecież parę lat pisuję...)

    No widzisz :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd