  • Data: 2004-10-07 10:36:24
    Temat: Re: Jak to zaksiegowac
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article
    <P...@A...portezja
    n.zabrze.pl>,

    > On Wed, 6 Oct 2004, Jarek Spirydowicz wrote:
    > [...]
    >
    > Ech...
    > Nie rachunku a faktury, nie za wrzesień a "w terminie płatności"
    > (NIE z "datą zapłaty" a z "datą NALEŻNEJ zapłaty" !!!).

    Jeszcze raz i powoli. Faktura za "usługę, o której mowa w art. 19 ust.
    13 p. 1", otrzymana we wrześniu, zapłacona we wrześniu, termin płatności
    w październiku. MP, MK.

    > Ale reszta (jak w radiu Erewań) się zgadza: tak, jest w ustawie.
    > Jest w ustawie z tego powodu, że jak było w rozporządzeniu to
    > TK uchylił :)
    Znalazłem, 86.16. Tylko ten "kwartał"...
    Aha - "przepis ust. 10 stosuje się odpowiednio". Czyli w tym przypadku
    byłoby jednak "prawo do obniżenia kwoty podatku należnego powstaje w
    rozliczeniu za okres, w którym przypada termin płatności". No to MPzRK
    dotyczą te szczególne przypadki czy nie? Czy może znalazłem nie to co
    trzeba?

    > Zaraz... Gotfryd nie wyjaśnia (nie chciał, chciał żebyś RTFA
    > (A==act) zaaplikował a nie na słowo wierzył :)) czy ustawa nie
    > wyjaśnia ??

    Ustawa nie wyjaśnia. Gotfryd wyjaśnia, chociaż nie chciał - może
    dlatego, że nie wiedział, czego nie rozumiałem :D

    --
    pozdrawiam
    Jarek