    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KPIR- program
    Date: Sat, 17 Nov 2007 18:09:45 +0100

    On Sat, 17 Nov 2007, Paweł Staszewski wrote:

> [...]
    [...]
    > ups.
    > To moze napiszesz cos wiecej na temat "szajsowosci" tego serwisu bo ja
    > wlasnie chce z tego korzystac :)

    Nie odpowiadam za opinie Tristana ;) ale Tobie też gugla wyłączyli? ;)
    http://groups.google.pl/groups?q=ifirma+group%3A*.po
    datki&start=0&scoring=d&num=100

    > Nie wiem puki co na okresie testowym ale nie widze tam nic co moze mi
    > przeszkadzac.

    Przejrzyj to archiwum.
    Nie korzystam, więc nie wiem.

    Z moich uwag "tego co widziałem na grupie":
    - to co napisał Piotr:
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/m
    sg/143830ab897550cd

    - znajdzież typowe "wpadki", związane *jednak* z nienadążaniem za
    zmianami przepisów, przykładowo miała miejsce niemożliwość ewidencjonowania
    VAT NP:
    (od postów Piotrka)
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/b
    rowse_thread/thread/e990028f3a28c556/709e6572d3a556a
    7
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/b
    rowse_thread/thread/bd6e270e5b4c8dbf/da9fc44f11bcbcd
    9

    - wyjaśnij sobie, jak chcesz zapewnić żeby mieć *u siebie* archiwum danych
    w postaci elektronicznej, bo w regulaminie nie znalazłem, HELPa na
    stronie nie widzę, a prezentacji przeglądać to sorry, czasu ani
    cierpliwości nie mam :]
    Mając program na PCta możesz w każdej chwili *u siebie* odpalić
    archiwum, potrzebujesz tylko prądnicę ;), peceta i dany program
    (z danymi oczywiście)
    Nawet jak był DOSowy... (emulatorem!)

    No i na deser, w ostatnim pytaniu FAQ, aplikują standardowy kiks
    językowy który zazwyczaj mnie rozrusza: "sprzedaż nieudokumentowaną" :>
    (hint: w przepisie jest "sprzedaż *nieudokumentowana FAKTURAMI*",
    od nieudokumentowanej to można iść siedzieć, a oni nieudokumentowaną
    chcą ujawniać, ciekawe czy czynny żal zaraz dołączają :O).

    pzdr, Gotfryd