    From: Paweł Staszewski <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KPIR- program
    Date: Sat, 17 Nov 2007 19:04:25 +0100

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > [...]
    >
    > Nie odpowiadam za opinie Tristana ;) ale Tobie też gugla wyłączyli? ;)
    > http://groups.google.pl/groups?q=ifirma+group%3A*.po
    datki&start=0&scoring=d&num=100

    Tak widzialem te watki z wczesniejszego googlowania.
    Ale skoro ktos napisal "szajs" tu na listach to chcialem uzyskac jakies
    dodatkowe informacje :)

    > Przejrzyj to archiwum.
    > Nie korzystam, więc nie wiem.
    >
    > Z moich uwag "tego co widziałem na grupie":
    > - to co napisał Piotr:
    > http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/m
    sg/143830ab897550cd

    > - znajdzież typowe "wpadki", związane *jednak* z nienadążaniem za
    > zmianami przepisów, przykładowo miała miejsce niemożliwość
    > ewidencjonowania
    > VAT NP:
    > (od postów Piotrka)
    > http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/b
    rowse_thread/thread/e990028f3a28c556/709e6572d3a556a
    7

    > http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/b
    rowse_thread/thread/bd6e270e5b4c8dbf/da9fc44f11bcbcd
    9
    Wyglada na to ze serwis caly czas sie rozwija i poprawia bledy zglaszane
    przez userow.
    Co do nienadazania to niemialem okazji sie jeszcze przekonac ale to ze
    chce prowadzic serwis w ifirma.pl nie zwalnia mnie z czytania update
    apropo przepisow i weryfikacji tego co system wystawia.
    Zreszta kazdy system ktory zostal kupiony "nienadaza" bo zawsze jest
    starszy niz przepisy :)

    > - wyjaśnij sobie, jak chcesz zapewnić żeby mieć *u siebie* archiwum danych
    > w postaci elektronicznej, bo w regulaminie nie znalazłem, HELPa na
    > stronie nie widzę, a prezentacji przeglądać to sorry, czasu ani
    > cierpliwości nie mam :]

    A no mozna zrobic tak oni generuja pdf-y ktore mozna sobie zapisywac dla
    wlasnego spokoju gdzies na dysku.

    > Mając program na PCta możesz w każdej chwili *u siebie* odpalić
    > archiwum, potrzebujesz tylko prądnicę ;), peceta i dany program
    > (z danymi oczywiście)
    > Nawet jak był DOSowy... (emulatorem!)
    A no z tym sie nie zgodze.
    Majac system na pc-ta to co zrobisz w momecie gdy padnie Ci dysk ??
    Odzyskasz dane ?? w jaki sposob ??
    Serwis ifirma to nie jeden pc tylko macierz dyskowa gdzie pewnie maja
    tych dyskow 18 albo i wiecej w raidzie.
    Inna sprawa dajmy na to : padl Ci komp. i co??
    Nie masz dostepu do programu a przy uzyciu ifirma.pl odpalam laptopa i
    zas mam dostep.
    Malo tego jade autem jestem daleko od mojego kompa gdzie mam swoj
    wypasiony program ale jak sie do niego dostac ?? (rdp/vnc ?? mysle ze
    bardziej niebezpieczne niz ssl z ifirma.pl)
    A tak odpalam laptopa lacze sie z operatorem gsm przez internet karta
    np. iplus i korzystam z serwisu.

    > No i na deser, w ostatnim pytaniu FAQ, aplikują standardowy kiks
    > językowy który zazwyczaj mnie rozrusza: "sprzedaż nieudokumentowaną" :>
    > (hint: w przepisie jest "sprzedaż *nieudokumentowana FAKTURAMI*",
    > od nieudokumentowanej to można iść siedzieć, a oni nieudokumentowaną
    > chcą ujawniać, ciekawe czy czynny żal zaraz dołączają :O).
    >
    > pzdr, Gotfryd

    pozdrawiam
    Paol