  • 21. Data: 2002-11-16 12:02:25
    Temat: Re: KPiR a spis z natury.
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
    > :)))) ... do tej pory nic nie wpisywałem, nie ma to nie ma 0=0 ale

    No właśnie 0=0 ale brak jest różny od zera.Brak wcale nie świadczy o
    zerowej wartości remanentu,świadczy o jego braku i tyle.Można snuć różne
    domysły na temat wartości,a może to zwykłe zapominalstwo lub chęć
    ukrycia czegoś?
    Jacek

  • 22. Data: 2002-11-16 12:05:36
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Karol wrote:
    > Na grupie nie grzmi juz od dawna :-)
    > Ale podejrzewam, ze czytuje.

    A może uległa "restrukturyzacji" i straciła dostęp do sieci?
    Jacek

  • 23. Data: 2002-11-19 15:09:14
    Od: "ann" <k.piekarska[nie-spamuj]@wp.pl>

    Ciekawa jestem za kim tęskni Karol ?