    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kiedy kupic srodek trwaly??? W grudniu czy styczniu?
    Date: Sat, 13 Dec 2003 16:31:13 +0100

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > [...]

    Nic?

    > No tak, zaspałem :] To nie dotyczy samochodów, tylko "nowych ŚT" jako
    > takich :) Nie zaglądałem do ustawy, ale wygląda że masz rację.

    Oj, Gotrydzie, oj, lepiej zajrzyj!!!

    "4. (202) Odpisów amortyzacyjnych można dokonywać od wartości
    początkowej fabrycznie nowych środków trwałych, zaliczonych do grup 3-6
    Klasyfikacji, w pierwszym roku podatkowym, w którym środki te zostały
    wprowadzone do ewidencji, w wysokości 30% tej wartości."

    Samochód to grupa 7. Nie ma mozliwości amortyzować 30% w miesiącu
    wprowadzenia do ewidencji. Nigdy nie było.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl