    From: Paweł Gawoś <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kilka podstawowych pytań o darowizny
    Date: Fri, 13 Apr 2012 05:55:00 -0700 (PDT)

    On Apr 13, 1:07 pm, spp <s...@g...pl> wrote:

    > Pod warunkiem, że to gotówka ... :)
    >
    > --
    > spp

    1. O ile dobrze zrozumiałem, to w przypadku darowizn gotówkowych
    od osób z I grupy (ale nie całej I grupy), jeżeli kwota darowizny
    przekroczy limit 9.637 zł, to podatku nie trzeba będzie zapłacić,
    o ile taka darowizna zostanie zgłoszona do US lub załatwiona za
    pośrednictwem notariusza?

    2. Jakie będą różnice jeżeli to nie będzie darowizna gotówki,
    tylko majątku (np. samochód od brata)?