eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki › Klient wypowiedział umowę i nic...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 65

  • 11. Data: 2006-04-12 12:24:11
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 12 kwi o godzinie 13:59, na pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki, witek
    napisał(a):


    > admin się zwolnił, że nie ma kto mu internetu zablokować?


    A sytuacje poruszane tutaj w przypadku kiedy to zmarł abonent TP S.A., i
    jego rodzina korzystała z linii abonenckiej - jak sądzisz - będą musieli
    pokryć te abonamenty i połączenia czy nie będą musieli ich pokryć?
    Wiadomo że umowa pomiędzy TP S.A. a abonentem wygasała w chwili jego
    śmierci.
    Pozostaje fakt że rodzina korzystała z POSa - więc czy TP S.A. będzie w
    "plecy" czy nie w tej materii?


    --
    Herbi
    2006-04-12 14:24:02


  • 12. Data: 2006-04-12 12:40:19
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jan Werbiński wrote:

    >> brak podstawy do wystawienia faktury
    >
    >
    > Podstawą do należności jest świadczenie usługi. Faktura jest na żądanie
    > klienta.

    Nie. Podstawą jest umowa o świadczenie usługi. Została wypowiedziana
    (skutecznie) - nie ma umowy.

    A że ty zapomniałeś odciąć kabelek, to już twój problem...

    [ciach]

    > Nie skasowałem. Nie muszę. Nie ma takiego obowiązku w regulaminie i nie
    > słyszałem o takim obowiązku.

    ROTFL

    Nawet niesławna telekomuna po rozwiązaniu z reguły odcina "sygnał" w
    kabelku.

    [ciach]

    > OK, a co ze sposobem opłaty za korzystanie z sieci?\

    A była umowa? Zamawiał jakąś usługę?

    Dlaczego ma płacić za nie zamówioną usługę - miał pełne prawo myśleć, że
    to taka "promocja" żeby go zachęcić do "powrotu na łono" firmy.


  • 13. Data: 2006-04-12 13:13:53
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:10ytmhokiyuyc$.dlg@onet.pl...
    > Dnia 12 kwi o godzinie 13:59, na pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki,
    > witek
    > napisał(a):

    > A sytuacje poruszane tutaj w przypadku kiedy to zmarł abonent TP S.A., i
    > jego rodzina korzystała z linii abonenckiej - jak sądzisz - będą musieli
    > pokryć te abonamenty i połączenia czy nie będą musieli ich pokryć?
    > Wiadomo że umowa pomiędzy TP S.A. a abonentem wygasała w chwili jego
    > śmierci.

    Jeśli rodzinka jest zameldowana w lokalu osoby zmarłej, o jest to do
    wygrania przez TPSA.
    Jeśli nie, to ciężko będzie TPSA udowodnić komuś korzystanie z telefonu. Być
    może np. osoba zmarła dała klucze (za życia) jakiejś sąsiadce, która sobie
    przychodziła i dzwoniła.

    > Pozostaje fakt że rodzina korzystała z POSa - więc czy TP S.A. będzie w
    > "plecy" czy nie w tej materii?

    Tu sytuacja jest diametralnie inna. TPSA nie została powiadomiona o
    śmierci abonenta, czyli ma prawo domniemywać, że abonent żyje i dalej
    świadczyć usługi. Natomiast w przypadku tu opisanym, abonent jednoznacznie
    wypowiedział umowę na piśmie, a provider dalej uparcie świadczy mu usługi.
    Powoli dochdzę zresztą do wniosku, że to taki "pOLSKI" przedsiębiorca,
    który myśli jak by tu jeszcze trochę kasy wyrwać od osoby, która
    zrezygnowała z usług.




  • 14. Data: 2006-04-12 13:19:24
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:e1iuei$199$1@news.onet.pl...
    >> który myśli jak by tu jeszcze trochę kasy wyrwać od osoby, która
    > zrezygnowała z usług.


    Która nie zwraca przez półtora miesiąca sprzętu, zgodnie z regulaminem i
    pali głupa.

    --
    Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/


  • 15. Data: 2006-04-12 13:38:06
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Herbi wrote:
    > Dnia 12 kwi o godzinie 13:59, na pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki, witek
    > napisał(a):
    >
    >
    >> admin się zwolnił, że nie ma kto mu internetu zablokować?
    >
    >
    > A sytuacje poruszane tutaj w przypadku kiedy to zmarł abonent TP S.A., i
    > jego rodzina korzystała z linii abonenckiej - jak sądzisz - będą musieli
    > pokryć te abonamenty i połączenia czy nie będą musieli ich pokryć?
    > Wiadomo że umowa pomiędzy TP S.A. a abonentem wygasała w chwili jego
    > śmierci.
    > Pozostaje fakt że rodzina korzystała z POSa - więc czy TP S.A. będzie w
    > "plecy" czy nie w tej materii?
    >
    >

    Zły przykład.

    Abonent wypowiedział tepsie umowę, a ta nie odłączyła telefonu, w
    związku z tym klient dzwonił.
    I nie zapłaci, bo na jakiej podstawie.
    Włamać sie nie włamał, ukraść nie ukradł, a podstawy do zapłaty nie ma.


  • 16. Data: 2006-04-12 13:38:39
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jan Werbiński wrote:
    > Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
    > news:e1iuei$199$1@news.onet.pl...
    >>> który myśli jak by tu jeszcze trochę kasy wyrwać od osoby, która
    >> zrezygnowała z usług.
    >
    >
    > Która nie zwraca przez półtora miesiąca sprzętu, zgodnie z regulaminem i
    > pali głupa.
    >

    A w regulaminie jak stoi jeśli chodzi o zwrot sprzętu?


  • 17. Data: 2006-04-12 13:40:10
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości
    news:e1ivtd$2d3$2@inews.gazeta.pl...
    > Jan Werbiński wrote:
    >> Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
    >> news:e1iuei$199$1@news.onet.pl...
    >>>> który myśli jak by tu jeszcze trochę kasy wyrwać od osoby, która
    >>> zrezygnowała z usług.
    >>
    >>
    >> Która nie zwraca przez półtora miesiąca sprzętu, zgodnie z regulaminem i
    >> pali głupa.
    >>
    >
    > A w regulaminie jak stoi jeśli chodzi o zwrot sprzętu?

    Trzeba zwrócić, albo ponieść koszt odpłatnego demontażu. Zamówienie nie
    wpłynęło.

    --
    Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/


  • 18. Data: 2006-04-12 13:40:17
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jan Werbiński wrote:
    > Jeżeli nie jest to świadczenie usługi, to co?

    Promocja.


    > Klient zna warunki i korzystając z usługi chyba je akceptuje?

    A skąd wiesz, że akceptuje? Może nie akceptuje.


  • 19. Data: 2006-04-12 13:41:48
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik witek napisał:


    >> Klient zna warunki i korzystając z usługi chyba je akceptuje?
    >
    >
    > A skąd wiesz, że akceptuje? Może nie akceptuje.

    Janek naczytał się licencji mikromiękkiego ;-)

    M.


  • 20. Data: 2006-04-12 13:46:58
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jan Werbiński wrote:
    >> A w regulaminie jak stoi jeśli chodzi o zwrot sprzętu?
    >
    > Trzeba zwrócić, albo ponieść koszt odpłatnego demontażu. Zamówienie nie
    > wpłynęło.
    >

    Jakie zamówienie? Na co?

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 7


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1