  • 171. Data: 2011-03-01 14:04:12
    Temat: Re: Koszta pracy
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com>

    On 01.03.2011, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wroted:

    > Ach, czyli jak fakty przeczą tezie, tym gorzej dla faktów.

    Rozczaruję cię może, ale bzdurzenie bez pokrycia gdzieś na newsach
    to nie są bynajmniej "fakty".

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

  • 172. Data: 2011-03-01 14:05:36
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com>

    On 01.03.2011, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wroted:

    > Zawsze to lepsze niż kształcić magistrów do pracy na zmywaku.

    No proszę. Na wszystko masz takie dziarskie i radykalne debilne
    recepty, czy ograniczasz się do bzdurzenia o "naprawie" oświaty
    i opieki zdrowotnej?

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

  • 173. Data: 2011-03-01 14:13:25
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 01-03-2011 14:49, Smok Eustachy pisze:

> [...]
    > daje to 4 godziny dziennie + przerwy 10 min czyli godziny 55 minutowe.
    > 55x4=220minut dziennie. Nie wiem ile teraz liczą łebków na psora, ale
    > biorąc pod uwagę mniejszą klasę to żeby wyjść na to samo nauczyciel by
    > musiał tyrać 440 minut czyli 7 godzin i 1/3.
    > 2. Jeśli nauczyciel zarabia 3000 brutto i ma 30 dzieci w klasie to
    > wychodzi 100zł na dziecko miesięcznie. Jeżeli zmieni klasy na 15 osobowe
    > to musi tyrać 2x tyle ale w większym komforcie albo dzieciaki musza
    > płacić mu po 200.
    > Klasy 5- osobowe to już 600 zł na dzieciaka, ale komfort nieprawdopodobny

    A szkoły utrzymują się same - prąd, wodę, ogrzewanie bozia zsyła z nieba
    a sprzątać szkołę przychodzą rodzice w czynie społecznym.
    Oczywiście z pomocy naukowych mamy tablice i kredę - jak dzieci kredę
    przyniosą z domu.
    Tablice na całe szczęście, tak jak stoły i ławki, zostały po tym
    okropnym socjalizmie. Może czasem sie jakas bibliotek trafi, albo i parę
    mikroskopów w poskomunistycznej sali do biologii...

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 174. Data: 2011-03-01 14:13:30
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-03-01, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    [...]

    > Albo fikcyjnie zarejestrować DG w innym kraju Unii, co może się okazać
    > droższe niż te 33,81zł miesięcznie (tyle można realnie "zaoszczędzić" na
    > zdrowotnym).

    Ja wiem, ja wiem!

    Pewnie każe założyć sp. z o.o., żeby ZUSu nie płacić w ogóle i wyprowadzać
    kasę "umowami o dzieło". A to, że za prowadzenie PK, konta itd zapłaci
    sumarycznie znacznie więcej, i zmniejszy sobie elastyczność zarządzania
    własnymi pieniędzmi, to już nieważne. Grunt, że państwu mniej da. ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 175. Data: 2011-03-01 14:18:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Mar 2011 15:01:08 +0100 osobnik zwany Liwiusz
    wystukał:

    > Zawsze to lepsze niż kształcić magistrów do pracy na zmywaku.

    nie każdy jest Tobie podobny

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 176. Data: 2011-03-01 14:20:08
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Tue, 01 Mar 2011 15:13:25 +0100, Maddy napisał(a):
    /.../

> [...]
    > okropnym socjalizmie. Może czasem sie jakas bibliotek trafi, albo i parę
    > mikroskopów w poskomunistycznej sali do biologii...

    A to a sio. Opłacenie nauczyciela to zasadniczy koszt stały.

  • 177. Data: 2011-03-01 14:26:35
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 01-03-2011 14:51, mihau pisze:

    > Byłaś ostatnio w jakimś budynku ZUS?

    Byłam. Nie mam pomysłu po co ktoś chciałby to kupić i jaką działalność
    tam prowadzić.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 178. Data: 2011-03-01 14:28:03
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    Maddy wrote:

    > Ani żołnierze ani rolnicy nie mają składek wypłacanych z pieniędzy ZUS.
    > Ani grosz Twojej składki opłacanej do ZUS nie idzie na żołnierzy czy
    > rolników, bo to są wypłaty finansowane pośrednio lub bezpośrednio z
    > budżetu państwa (dla niekumatych - z podatków; PIT, CIT, VAT itd).

    Żeby było śmieszniej, emerytowany mundurowy dorabiając sobie dodatkową
    pracą, z pensji odprowadza również standardowe składki do ZUS. Które to
    składki emerytalne jednak nie zwiększają mu wysokości emerytury
    mundurowej, bo właśnie nie jest ona naliczana wg zasad zusowych, jak
    składki i emerytury cywilne.

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.

  • 179. Data: 2011-03-01 14:42:09
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Hello Mario,
    >
    > Tuesday, March 1, 2011, 12:59:02 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Najpierw pod sejm a z czasem i pod dom. I nie, że będzie musiał płacić,
    > tylko wlezą i zarżną dla zawartości lodówki.

    Nie radzę wchodzić po zawartość mojej lodówki. Niskie szanse przeżycia.
    :-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 180. Data: 2011-03-01 14:42:56
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Dnia pięknego Tue, 01 Mar 2011 14:51:11 +0100 osobnik zwany Jan Werbinski
    > wystukał:

    > masz 6000 miliardów zł?
    > podać Ci numer konta?

    Przecież nie jesteś właścicielem mającym możliwość podjęcia decyzji o
    sprzedaży.