  • 61. Data: 2011-03-01 11:00:08
    Temat: Re: Koszta pracy
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Mar 2011 11:54:46 +0100 osobnik zwany Jan Werbinski
    wystukał:

    > Użytkownik "yamma" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Płacąc 50 zł ZUS w UK i korzystając z opieki zdrowotnej w Polsce.

    czyli jedne przepisy omijasz, ale z drugich chcesz korzystać?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 62. Data: 2011-03-01 11:00:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jan,

    [...]

    > Bardzo dobry, jeśli zauważysz że ten pociąg wykoleił się i zaczyna spadać w
    > przepaść.

    Różnica taka, że będziesz spadał obok pociągu zamiast w nim.

    > Wyjściem będzie zniesienie obowiązku ubezpieczeń.

    UPRowska bzdura. Polaków tylko przymusem ubezpieczeń można zmusić do
    zadbania o swoją przyszłość. Większość przepije kasę zamiast się
    ubezpieczyć.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 63. Data: 2011-03-01 11:01:02
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 11:29, Liwiusz pisze:

    > Nie każdy musi mieć podstawę do składki jako 60% średniej pensji, czy
    > ile tam jest.

    Tylko, że pracując na etacie musisz mieć pensję minimalną więc jeśli nie
    zarabiasz nielegalnie udając, że masz 1/5 etatu to wyjdzie na to samo.

    MD

  • 64. Data: 2011-03-01 11:01:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jan,

    Tuesday, March 1, 2011, 11:54:46 AM, you wrote:

    > Płacąc 50 zł ZUS w UK i korzystając z opieki zdrowotnej w Polsce.

    Dlaczego w Polsce a nie w UK? I sprawdź _dokładnie_, jaki jest zakres
    tego ubezpieczenia, bo możesz się srodze zdziwić...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 65. Data: 2011-03-01 11:02:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Mar 2011 11:53:47 +0100 osobnik zwany Jan Werbinski
    wystukał:

    > Wyjściem będzie zniesienie obowiązku ubezpieczeń.

    co nie zmieni faktu, że wszystkim, którzy do tej pory płacili musisz
    zapewnić emerytury. A nadal nie wykazałeś skąd wziąć na to pieniądze.

  • 66. Data: 2011-03-01 11:03:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Liwiusz,

    Tuesday, March 1, 2011, 11:29:55 AM, you wrote:

    > Ech...

    Odpowiedz, nie wstydź się.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 67. Data: 2011-03-01 11:03:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > To nie zwalnia z płacenia składki na ubezpieczenie zdrowotne z
    > działalności gospodarczej.

    Wiem, ale ja nie o tym.

    > I jak najwięcej wyciągać, gdy się zachoruje?
    >
    > Nie, robaczku - nie tędy droga. Ten system trzeba naprawiać a nie
    > rujnować.

    Tak, trzeba naprawiać aż się zrujnuje. Jak każdy system socjalistyczny.
    Dziwnym trafem, na końcu takiego "naprawiania" zawsze napotyka się...
    czołgi.

    --
    Liwiusz

  • 68. Data: 2011-03-01 11:04:40
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com>

    On 01.03.2011, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wroted:

    > Smucą mnie takie argumenty od młodych zdrowych, jaka to państwowa służba
    > zdrowia jest niezbędna do życia i jak to bez niej byśmy umierali pod
    > płotem. A jak przyjdzie co do czego, to okazuje się, że albo płacisz
    > prywatnie, albo umierasz.

    Nonsens. Prywatnie to możesz sobie zrobić diagnostykę kiedy ci się spieszy,
    zęby wyleczyć itd. Natomiast jeśli znasz ubezpieczyciela, który oferuje
    w cenie dla normalnego człowieka np. pokrywanie kosztów nowoczesnej terapii
    raka, chorób układu krążenia, odpowiednie operacje itd. itp. to daj znać,
    chętnie dam komuś takiemu zarobić.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

  • 69. Data: 2011-03-01 11:05:52
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Hello Jan,
    >
    > [...]
    >
    > Różnica taka, że będziesz spadał obok pociągu zamiast w nim.

    Błędnie zakładasz, że nie umiem myśleć i nie przewiduję konieczności
    zabezpieczenia się na starość.

    > UPRowska bzdura. Polaków tylko przymusem ubezpieczeń można zmusić do
    > zadbania o swoją przyszłość. Większość przepije kasę zamiast się
    > ubezpieczyć.

    I niech przepijają. Trzeba później o tym pamiętać i być twardym aby nie
    pomagać przez wymuszone podatki.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 70. Data: 2011-03-01 11:06:17
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

> [...]
    >
    > co nie zmieni faktu, że wszystkim, którzy do tej pory płacili musisz
    > zapewnić emerytury. A nadal nie wykazałeś skąd wziąć na to pieniądze.

    Wykazałem, ale Ty nie wykazałeś nie ma kasy.