  • 71. Data: 2011-03-01 11:07:42
    Temat: Re: Koszta pracy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 12:02, masti pisze:

    > co nie zmieni faktu, że wszystkim, którzy do tej pory płacili musisz
    > zapewnić emerytury. A nadal nie wykazałeś skąd wziąć na to pieniądze.

    A dlaczego to on ma wykazywać? Są programy partii, czy choćby CAS,
    poczytaj, to dowiesz się jakie są na to pomysły.

    --
    Liwiusz

  • 72. Data: 2011-03-01 11:08:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Liwiusz,

    > Wiem, ale ja nie o tym.

    Ale o tym jest mowa w tym wątku od dość dawna.

    > Tak, trzeba naprawiać aż się zrujnuje. Jak każdy system socjalistyczny.
    > Dziwnym trafem, na końcu takiego "naprawiania" zawsze napotyka się...
    > czołgi.

    Masz jakąś realną receptę poza korwin-mikkizmem? Jeśli tak, załóż partię
    i przedstaw program zmian. Taki, który mnie - płacącego od wielu lat
    składki - nie skaże na śmierć głodową w imię Twoich idei. Bo ja na
    większość swojej emerytury już zapracowałem i odebrać jej sobie nie dam.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 73. Data: 2011-03-01 11:08:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 12:04, Grzegorz Staniak pisze:
    > On 01.03.2011, Liwiusz<l...@b...tego.poczta.onet.pl> wroted:

    > Nonsens.

    Gdzie dokładnie, bo z tego co dalej napisałeś, nic takiego nie wynika.

    --
    Liwiusz

  • 74. Data: 2011-03-01 11:09:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Odpowiedz, nie wstydź się.

    Już napisałem.

    --
    Liwiusz

  • 75. Data: 2011-03-01 11:10:11
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Dlaczego w Polsce a nie w UK? I sprawdź _dokładnie_, jaki jest zakres
    > tego ubezpieczenia, bo możesz się srodze zdziwić...

    Przypuszczam że "bang for buck" jest na sporo lepszym poziomie.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 76. Data: 2011-03-01 11:10:33
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Dnia pięknego Tue, 01 Mar 2011 11:54:46 +0100 osobnik zwany Jan Werbinski
    > wystukał:

    > czyli jedne przepisy omijasz, ale z drugich chcesz korzystać?

    Gdzie ja piszę o tym co chcę? Umiesz czytać?

  • 77. Data: 2011-03-01 11:10:58
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com>

    On 01.03.2011, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wroted:

    > Gdzie dokładnie, bo z tego co dalej napisałeś, nic takiego nie wynika.

    O, kolejny miszczu od kreatywnego cięcia dla odwrócenia uwagi. Tak
    to sobie sam ze sobą rozmawiaj. Co ci zresztą nieźle idzie.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

  • 78. Data: 2011-03-01 11:11:31
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > On 2011-03-01, Mario <m...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jest sytuacja zagrożenia życia?

    Taki np rak też nie jest zagrożeniem życia. Można jeszcze parę miesięcy żyć.

  • 79. Data: 2011-03-01 11:12:20
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 11:58, Jan Werbinski pisze:
    > Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe skąd masz te dane.
    > W sprawozdaniu za 2009 roku
    > http://www.zus.pl/bip/pliki/spr2009.pdf
    > można znaleźć:
    > Koszty zasadniczej działalności operacyjnej 3 927.323
    > z czego:
    > wynagrodzeń 49,32% (2 002 783 tys. zł.)
    > Koszty zasadnicze działalności operacyjnej to 2,3% całości wydatków (143
    > mld zł).
    > ===============================
    > Sprawdź wszystkie lata i uwzględnij wszystkie koszty.

    Coś ty się z mkarwanem na głowy pozamieniał? Rzucasz jakieś dane to je
    uzasadnij. Ja ci na przykładzie sprawozdania za 2009 pokazałem, że
    kłamiesz i to bezczelnie bo aż czterokrotnie zawyżasz wydatki. Teraz
    twoja kolej wykazania, że nie wykazałem jeszcze wydatków na kwotę około
    10 miliardów złotych idących na marmury i pensje.

    > Tak więc rozpowszechniasz jakieś kłamstwa wymyślone przez twojego guru
    > lub kolejnego jego nawiedzonego fana. Jakież to konserwatywno-liberalne.
    >
    > pozostałe są wypłacane emerytowanym nauczycielkom
    >
    > A o zwykłych emerytach i rencistach nie wspomnisz?
    >
    > i na pokrycie
    >
    > A to już finansowane jest z innych źródeł - głównie z budżetu.
    > =========
    > Budżet to jakieś coś gdzieś tam daleko, znaczy nie wiadomo kto to płaci?

    Pisałeś o tych konkretnych składkach idących do ZUS. Z tych składek nie
    idą pieniądze na wypłatę świadczeń KRUS. Zachowuj odrobinę dyscypliny
    umysłowej.

    MD

  • 80. Data: 2011-03-01 11:13:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Ale o tym jest mowa w tym wątku od dość dawna.

    Zatem przeczytaj wątek, bo widzę, że robiłeś to pobieżnie. Pisałem, że
    składka zdrowotna z działalności, pomimo tego, że coś daje tu i teraz, i
    jak może być uznana, za "przepłacanie", ponieważ takie samo
    ubezpieczenie można mieć taniej.

> [...]
    > składki - nie skaże na śmierć głodową w imię Twoich idei. Bo ja na
    > większość swojej emerytury już zapracowałem i odebrać jej sobie nie dam.

    Miej pretensje do tych, którzy teraz przejadają Twoje składki. Bo to, że
    teraz płacisz, w niczym nie uchroni Cię przed śmiercią głodową na
    starość, chyba że znów uznasz, że na starość będziesz Panem a Twoimi
    niewolnikami będą młodsi, którzy będą musieli Cię utrzymywać. Trzeba
    zakończyć te błędne koło, bo jak nasze tyłki się zestarzeją, to młodych
    będzie na tyle mało, że nie będzie komu nas utrzymywać, i wówczas
    umrzesz z głodu, choćbyś miał dowody wpłat na wszystkie swoje składki
    ZUSowskie.

    --
    Liwiusz