eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiLikwidacja nie zaewidencjonowanego wyposażenia › Re: Likwidacja nie zaewidencjonowanego wyposażenia
  • Data: 2006-03-22 10:45:23
    Temat: Re: Likwidacja nie zaewidencjonowanego wyposażenia
    Od: "Graszka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Mirek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dvqvfh$dtu$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > Użytkownik "Harnaś" <k...@p...onet.pl> napisał
    > w
    > wiadomości news:bqr1225fgsi2ds4kei9889gnaiehlupelo@4ax.com...
    >> Witam
    >>
    >> Jak podejść do takiej sytuacji:
    >> Kupiłem kiedyś pendrive - wartość poniżej 200zł netto, wpisałem w
    >> koszty bez ewidencjonowania jako wyposażenie.
    >> Pendrive się zepsuł po gwarancji -> do kosza.
    >> Czy powinienem sobie jakiś protokół napisać i dołączyć do faktury,
    >> żeby przy likwidacji działalności nikt mi nie kazał VATu odprowadzać
    >> od nieistniejącego wyposażenia?
    >> A może w praktyce takimi drobiazgami nie powinienem się przejmować?
    >>
    >> --
    >> Harnaś
    >
    > No własnie sam miałem podobny problem:
    > Komputer kupiony za 1800zł (przekroczona granica 1500zł czyli ewidencja
    > środków trwałych) jest użytkowany
    > przez 2,5 roku a następnie uległ uszkodzeniu i nie nadaje się do
    > odsprzedazy. W jaki sposób usunąć go z ewidencji środków trwałych.
    > A jaka jest procedura usuwania tego co jest wpisane do ewidencji
    > wyposażenia?
    > mirek
    Piszesz sobie protokół likwidacji środka trwałego - tak dla samego siebie i
    ewentualnej kontroli. Piszesz kto, kiedy i dlaczego. I wsio.
    Graszka


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1