eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiLikwidacja nie zaewidencjonowanego wyposażenia › Re: Likwidacja nie zaewidencjonowanego wyposażenia
  • Data: 2006-03-22 07:48:06
    Temat: Re: Likwidacja nie zaewidencjonowanego wyposażenia
    Od: "Mirek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Harnaś" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bqr1225fgsi2ds4kei9889gnaiehlupelo@4ax.com...
    > Witam
    >
    > Jak podejść do takiej sytuacji:
    > Kupiłem kiedyś pendrive - wartość poniżej 200zł netto, wpisałem w
    > koszty bez ewidencjonowania jako wyposażenie.
    > Pendrive się zepsuł po gwarancji -> do kosza.
    > Czy powinienem sobie jakiś protokół napisać i dołączyć do faktury,
    > żeby przy likwidacji działalności nikt mi nie kazał VATu odprowadzać
    > od nieistniejącego wyposażenia?
    > A może w praktyce takimi drobiazgami nie powinienem się przejmować?
    >
    > --
    > Harnaś

    No własnie sam miałem podobny problem:
    Komputer kupiony za 1800zł (przekroczona granica 1500zł czyli ewidencja
    środków trwałych) jest użytkowany
    przez 2,5 roku a następnie uległ uszkodzeniu i nie nadaje się do
    odsprzedazy. W jaki sposób usunąć go z ewidencji środków trwałych.
    A jaka jest procedura usuwania tego co jest wpisane do ewidencji
    wyposażenia?
    mirek



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1