  • 1. Data: 2003-09-08 11:55:47
    Temat: Lo boze mój... nowy platnik
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Ło Boże mój, ujarzmiłam chyba Płatnika.

    Dane zaimportowane, obsługa wielu płatników działa.
    Poszły deklaracje, wróciły potwierdzenia i nawet znalazłam
    gdzie się te potwierdzenia drukuje (oczywiście wszystko prawą reką do
    lewej kieszeni...)

    Czy ktoś juz testował DRA dla jednoosobowej DG (opłacający składki
    wyłączni za siebie)?
    U mnie przy weryfikacji zaleznosci wywala błędy - rząda raporów imiennych.
    Zgodnie z tym co powiedzieli w ZUSsie - jak jest tylko DRA to składac
    nie trzeba więc nie ma problemu.

    Tyle że trzeba składac gdy się np. zwieksza podstawe składek ponad ustawową.
    Tego Prokom nie przewidział.
    No i tego że niektórzy wolą złozyć niz liczyc na to że ZUS dojdzie za co
    płaca te składki do których nie ma deklaracji.

    I jest śmiesznie bo jest błąd ale "jak pani może z tym błędem wysłac to
    nich pani wysyła, POWINNO przejść". Tak mnie skwitowali w ZUSie.
    Powinno.
    Znam parę innych rzeczy które w ZUSie powinny.. czarno widzę...

    Maddy wyczerpana psychicznie

    ps. a i tak musiałam drałowac przez pół miasta i w kolejce stać żeby
    zgłoszenie płatnika złożyć, bo tego elektronicznie nie przyjmują... wot
    informatyzacja

    --
    <<< nie udzielam prywatnych konsultacji, sorry Winnetou >>>

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 2. Data: 2003-09-08 13:20:37
    Temat: Re: Lo boze mój... nowy platnik
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > Ło Boże mój, ujarzmiłam chyba Płatnika.

    (...)

    A nie mówiłem, żeby zaczekać do października :-x ?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2003-09-08 17:45:07
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl>

    > Ło Boże mój, ujarzmiłam chyba Płatnika.
    Ło Boże to może poratujesz ? Próbowałaś wydrukować przelew z niewysłanych
    dokumentów? Np. mam przygotowane dok. do wysłania na 15 i chcę sobie
    wydrukować przelew. No i nie umiem. Tzn można, ale wygląda że muszę mu
    ręcznie kwoty wpisać. :-(
    No i jak odnowić certyfikat? Czy potrzeba ściągać i instalować certyfikat
    punktu rejestracji? Bo płatnik sam tego nie robi. Pan w ZUS raczej mało
    informacji mógł udzielic jeżeli chodzi o cokolwiek z nowej wersji. Mniej
    więcej wszystko co usłyszałem to "To już pan go zainstalował? niemożliwe. A
    nie może pan jeszcze starego uzywać?" I na tym zakończyliśmy uczącą
    dyskusję.

    --
    PawełJ

  • 4. Data: 2003-09-08 18:37:01
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl>

    > Czy ktoś juz testował DRA dla jednoosobowej DG (opłacający składki
    > wyłączni za siebie)?
    Ja przed chwilą. czyli z kodem 051000
    > U mnie przy weryfikacji zaleznosci wywala błędy - rząda raporów imiennych.
    U mnie niczego nie rząda :-) Weryfikacja - brak błędów. Termin wysyłania -
    4. Podstawy najniższe. deklaracja za wrzesień. Policzył wszystkie składki
    poza funduszem pracy.

    --
    PawełJ

  • 5. Data: 2003-09-09 20:22:27
    Od: "Jacek" <s...@p...onet.pl>

    zauroczony kolorowym ekranem PawełJ napisał:
> [...]
    > dokumentów? Np. mam przygotowane dok. do wysłania na 15 i chcę sobie
    > wydrukować przelew. No i nie umiem. Tzn można, ale wygląda że muszę mu

    A co Ci szkodzi wysłać (wydrukować) wcześniej? Jak "papiury" będa miały
    status wysłane to mam nadzieję ,że przelewy będą OK.
    Nie testowałem,ale tak intuicyjnie się domyślam (płatnik jest wszak
    programem intuicyjnym-:)

    > No i jak odnowić certyfikat? Czy potrzeba ściągać i instalować certyfikat
    > punktu rejestracji?

    Niestety tak.Jak chcesz podeślę Ci na priv.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

    Jak chcesz się do mnie odezwać to skreśl "spam" z adresu

  • 6. Data: 2003-09-10 07:30:02
    Od: "fart" <k...@g...pl>

    > Ło Boże mój, ujarzmiłam chyba Płatnika.

    taaaaaaaaaaaaa ?
    Poczekaj, jak zaczniesz weryfikować wszystkie stare dokumenty :)))))
    Chwała Ci, jeśli nie miałaś błędów w papierach w wersjach poprzednich....

    Ale i tak twierdze, że EDYTOR TEKSTÓW Płatnik 5.01.001 jest zrobiony tylko
    pod ZUS ..... nie chciał nikt z programistów i konsultantów z ZUS wykazać
    dobrej woli i ułatwić prącę tym idiotom ..... płatnikom składek, którzy ten
    program finansują.
    Nie chciałem otwierać nowego postu po to .. by nawrzucać Prokomowi za tą
    wersję ..... widziałem ją przynajmniej dwa lata temu i kierowałem uwagi, co
    do kilku prostych dodatkowych rzeczy, które ułatwiłyby nam ..... pieprzonym
    płatnikom ..... pracę. Myślicie, że wysłuchali .... tak wysłuchali a
    karawana jechała dalej i dojechała macie efekt ........

    Moim skromnym zdaniem to po tytanicznej pracy, jaką wykonał Prokom przez dwa
    lata i zwiększył nam ilość pracy przy obsłudze Płatnika to należy mu się
    medal .....

    A tak w ogóle . .... to lecę bawić się tym cholernym programem ...........
    Niech będzie przeklęty ten, kto robi programy bez konsultacji z ostatecznymi
    odbiorcami.

    pozdrawiam
    fart

    Na mój post odpowiadać nikt nie musi...
    Chciało mi się porostu wywalić kurdelebele coś na ten dziadowski Prokom i
    Płatnik.

  • 7. Data: 2003-09-10 08:59:51
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    a czy mozna juz wyslac zgloszenie do ubezpieczenia bez takich danych jak NIP
    i PESEL ?

    vladi

  • 8. Data: 2003-09-10 09:47:48
    Od: "fart" <k...@g...pl>

    Zeby sie jakiemuś (tu najbardziej siarczyste przekleństwa) programującemu
    Program Płatnik zachciało pomyśleć, przecież uaktualnianie danych zmiennych,
    jak podstawy i inne rzeczy to chyba nie problem dla początkującego
    informatyka ... a dla takich (...) to zadanie prawie nieosiągalne,
    niebotyczne albo naprawde mają w dupie płatników.

    Podczas weryfikacji dokumentów Płatnik 5.01.001 pokazał kilka błędów w
    deklaracjach wysłanych do ZUS.
    Wiem, że było jakieś rozporządzenie zezwalające ZUS na poprawianie mniej
    istotnych błędów wykonanych przez płatników podczas wypełniania deklaracji a
    do nich m.in. chyba należy niewpisanie w deklaracji DRA w polu III poz.01
    Liczba ubezpieczonych ..
    Prawdopodobnie ZUS poprawił to ale ja nic o tym nie wiem, bo pieprzona baza
    jestściśle tajna dla mnie.
    Jak pójdę do ZUS to Panienka mi oczywiście wejdzie i sprawdzi to, co mnie
    interesuje, ale ja do moich dokumentow .... (chodzi tylko o podgląd) takiej
    możliwości nie mam ze swojego komputera ....a ułatwiło by mi to moją pracę.
    Oczywiście pieprzeni fachowcy zasłaniają się tajemnicami .... ale ja wchodze
    przez internet i widzę stan swojego konta ... i im to jakoś nie przeszkadza
    ehhhhhhhhhhhhh zabić to za mało

    Natomiast wpadłem na wspaniały pomysł.
    Jest jednak możliwość wydrukowania raportu błędów z Płatnika 5.01.001 ......
    i pójde z tym raportem i poprosze o zweryfikowanie tych błedów ..... :))))

    pozdrawiam
    fart

  • 9. Data: 2003-09-10 11:33:56
    Od: "Atomek" <l...@p...onet.pl>

    witam

    A czy wiecie, że hasło adminstratora wygasa po miesiącu i trzeba je zmienić
    na inne. Nie może być to samo?

    Atomek

  • 10. Data: 2003-09-10 11:42:21
    Od: "Z.C." <z...@o...pl>

    Witam

    Nareszcie, po 5 godinach mordengi z programem udało mi się wysłać dokumenty
    rozliczeniowe.
    Zaczołem drukować i ....
    Drukuję dokumenty ZUS P RCX dla 17 osób (6 stron) i tak:
    strony 1,2,3 - brak kodu kreskowego (chyba tak miało być?)
    strony 4,5 - zamiast kody kreskowego duży czarny prostokąt,
    strona 6 - bez kodu
    i co WY na to?

    Pozdr.
    Z.C.