    From: "fart" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Lo boze mój... nowy platnik
    Date: Wed, 10 Sep 2003 09:30:02 +0200

    > Ło Boże mój, ujarzmiłam chyba Płatnika.

    taaaaaaaaaaaaa ?
    Poczekaj, jak zaczniesz weryfikować wszystkie stare dokumenty :)))))
    Chwała Ci, jeśli nie miałaś błędów w papierach w wersjach poprzednich....

    Ale i tak twierdze, że EDYTOR TEKSTÓW Płatnik 5.01.001 jest zrobiony tylko
    pod ZUS ..... nie chciał nikt z programistów i konsultantów z ZUS wykazać
    dobrej woli i ułatwić prącę tym idiotom ..... płatnikom składek, którzy ten
    program finansują.
    Nie chciałem otwierać nowego postu po to .. by nawrzucać Prokomowi za tą
    wersję ..... widziałem ją przynajmniej dwa lata temu i kierowałem uwagi, co
    do kilku prostych dodatkowych rzeczy, które ułatwiłyby nam ..... pieprzonym
    płatnikom ..... pracę. Myślicie, że wysłuchali .... tak wysłuchali a
    karawana jechała dalej i dojechała macie efekt ........

    Moim skromnym zdaniem to po tytanicznej pracy, jaką wykonał Prokom przez dwa
    lata i zwiększył nam ilość pracy przy obsłudze Płatnika to należy mu się
    medal .....

    A tak w ogóle . .... to lecę bawić się tym cholernym programem ...........
    Niech będzie przeklęty ten, kto robi programy bez konsultacji z ostatecznymi
    odbiorcami.

    pozdrawiam
    fart

    Na mój post odpowiadać nikt nie musi...
    Chciało mi się porostu wywalić kurdelebele coś na ten dziadowski Prokom i
    Płatnik.