    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Lo boze mój... nowy platnik
    Date: Mon, 08 Sep 2003 13:55:47 +0200

    Ło Boże mój, ujarzmiłam chyba Płatnika.

    Dane zaimportowane, obsługa wielu płatników działa.
    Poszły deklaracje, wróciły potwierdzenia i nawet znalazłam
    gdzie się te potwierdzenia drukuje (oczywiście wszystko prawą reką do
    lewej kieszeni...)

    Czy ktoś juz testował DRA dla jednoosobowej DG (opłacający składki
    wyłączni za siebie)?
    U mnie przy weryfikacji zaleznosci wywala błędy - rząda raporów imiennych.
    Zgodnie z tym co powiedzieli w ZUSsie - jak jest tylko DRA to składac
    nie trzeba więc nie ma problemu.

    Tyle że trzeba składac gdy się np. zwieksza podstawe składek ponad ustawową.
    Tego Prokom nie przewidział.
    No i tego że niektórzy wolą złozyć niz liczyc na to że ZUS dojdzie za co
    płaca te składki do których nie ma deklaracji.

    I jest śmiesznie bo jest błąd ale "jak pani może z tym błędem wysłac to
    nich pani wysyła, POWINNO przejść". Tak mnie skwitowali w ZUSie.
    Powinno.
    Znam parę innych rzeczy które w ZUSie powinny.. czarno widzę...

    Maddy wyczerpana psychicznie

    ps. a i tak musiałam drałowac przez pół miasta i w kolejce stać żeby
    zgłoszenie płatnika złożyć, bo tego elektronicznie nie przyjmują... wot
    informatyzacja

    --
    <<< nie udzielam prywatnych konsultacji, sorry Winnetou >>>

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl