  • 21. Data: 2017-07-20 12:58:32
    Temat: Re: MK (v. 21.27 a niemożność wysłania dekalracji VAT)
    Od: Michał <n...@n...pl>

    On 17.07.2017 17:15, r...@k...pl wrote:

    > Nie pomogło. Domyślam się, że masz XP. W 8.1 TLS 1.2 jest domyślnie zaznaczone.

    Mam W7. Pisałeś, że też masz W7, a tu nagle 8.1 :-)

  • 22. Data: 2017-07-21 12:24:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 20 Jul 2017 12:58:32 +0200, w
    <59708cd8$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>, Michał <n...@n...pl>
    napisał(-a):

    > Mam W7. Pisałeś, że też masz W7, a tu nagle 8.1 :-)

    Ach, to przepraszam za wprowadzenie w błąd -- 8.1 :)

  • 23. Data: 2017-07-31 22:38:51
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 14 Jul 2017 14:35:59 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

    > Nie widzę ograniczenia do MS ale skłanianie do zakupu nowej wersji Windows.
    > Odniosłem się jedynie do tekstu (nie wiem czy jest oparty na prawdzie):
    > "nie będzie możliwa komunikacja z systemem e-Deklaracje ze starszych i
    > nie wspieranych systemów operacyjnych Windows XP i Windows Vista".

    Przecież nie napiszą "systemów operacyjnych niewspierających protokołu TLS
    1.2", bo 99% odbiorców tego nie zrozumie. Przynajmniej wymuszają
    korzystanie z bezpiecznych standardów i chwała im za to.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 24. Data: 2017-08-15 12:34:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 13 Jul 2017 20:37:47 +0200, w
    <n...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Używam programu MK 21.27 (wersja na rok 2013).
    >
    > Próbuję teraz wysłać deklarację VAT7 -- ale wyrzuca błąd połączenia z
    > https://bramka.e-deklaracje.mf.gov.pl/uslugi/dokumen
    ty (kłopoty z
    > HTTPS/certyfikatem).
    >
    > Ma ktoś taki problem?

    W tym miesiącu problem rozwiązał się -- przypuszczam, że albo coś leżało po
    stronie MF albo przywrócili możliwość wysyłania ze starszych
    systemów/programów.