  • 11. Data: 2004-12-02 09:37:27
    Temat: Re: NOWY WPIS DO EWIDENCJI??
    Od: "Kalina" <d...@s...pl .invalid>

    wydaje mi się, że urzedniczka poprosi o przepisanie ksiażki PKD do wniosku
    :)
    niestety (mimo współczucia) nie mogę Cię wyręczyć :)

    pozdrawiam
    monika

  • 12. Data: 2004-12-02 16:33:34
    Od: "Marcin" <m...@i...pl>

    http://www.warszawa.gov.pl ale wizyta w urzędzie jest nieunikniona.
    Zadzwonią żeby przyjechać i podpisać ten wniosek a oni wydadza nowy wpis
    (nie wiem czy mozna zalatwic to za jedną wizytą)

    Użytkownik "Kalina" <d...@s...pl .invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    DG

  • 13. Data: 2004-12-02 17:27:27
    Od: "Kalina" <d...@s...pl .invalid>

    Oczywiście - masz rację. Wizyta tak czy owak jest nieunikniona....

    pozdrawiam
    monika

  • 14. Data: 2004-12-03 07:58:18
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    > Oczywiście - masz rację. Wizyta tak czy owak jest nieunikniona....

    Tak - wysłałem poleconym (z małym błedem) to poprosili żeby przyjść i
    wykreślić ten błąd bo będzie 50zł a jak wykreślę to tylko znaczek skarbowy
    z 5zł.
    Więc chodzi o 5zł a nie osobiete stawienie się ;)

  • 15. Data: 2004-12-04 02:04:13
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 1 gru o godzinie 11:18, na pl.soc.prawo.podatki, Alter Native
    napisał(a):

    > Dzięki, że tak obrazowo mi (nam) to wytlumaczyłeś, ale jakby nie było, to
    > chyba urzędnik w EDG, nawet nie wysilając czaszki, potrafi sam PKD wpisać na
    > podstawie starego zaświadczenia

    khmm.. a to jeżeli on sam prowadzi działalność - to i owszem - _musi_ sam
    to wpisać. W przeciwnym przypadku - nie ma podstawy administracyjnej do
    ingerencji we wpis do czyjejkolwiek DG, chyba że tylko, po spełnieniu
    określonych przesłanek - mogą wykreślić podmiot z ewidencji DG.

    Brakuje jeszcze tego by byle urzędniczyna wpisywał co mu sie żywnie podoba
    do wpisów EDG - co w przypadku lekkiego odchylenia od profilu mojej
    działalności? Kto poniesie tego konsekwencję? J czy ..... urzędnik? Ale
    który urzędnik teraz? Może taki urzędnik złoży też za mnie PITy, NIPy i
    RG-x ??

    > a PESELu to raczej nie wymysli, jakby tą swoją czaszkę nie wysilał.

    Nie wymyśli, zerknie tylko do .... PESELu :) - o wiele mniejsze tutaj
    ryzyko popełnienia błędu niż przy PKD !!!

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany