    From: Tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nip europejski VAT UE
    Date: Sat, 10 Jan 2009 22:16:15 +0100

    Dnia 10-01-2009 o 21:46:16 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(a):

    > Y... ktoś zeżarł deklarację kodowania... chyba :)
    > (albo nie przekodował a wstawił swoją)

    'auto' się wogóle nie zadeklarował, Opera głupieje wtedy.

    > "dostajesz fakturę 'VAT rozlicza nabywca'"
    > Taka stawka :) (określona przepisem), znaczy nie ma VATu.
    > Coście się uparli na podwójne opodatkowanie? (znaczy najpierw
    > stawką 0% a później drugi raz "krajową") ;)
    > (dobra, wiem, kasa ta sama, ale skoro *formalnie* jest inaczej
    > to IMVHO należy tego się trzymać).

    Czekaj - przy nowych środkach transportu tak jest (nie wiem, pytam)?
    Bo przy zwykłym WDT masz 0% jak byk.
    NP to na bank jest przy usługach niematerialnych z art. 27.3/4
    i chyba przy tych z art. 28.

    > Inna wersja: po powalczeniu miesiąc lub dwa z kompletem papierów
    > idziemy do doradcy.
    > Przypomnę jak to u mnie było: KPiR, pierwsza strona (żeby daleko
    > nie szukać): "a gdzie jest remanent początkowy??" :P
    > Też nie za darmo, ale uczy się człowiek na błędach, a to chyba
    > skuteczniejsze niż "...jak ona to liczyła...".

    Też można, tak czy siak póki człowieka nie stać na takich co biorą
    odpowiedzialność za każdy przecinek to trzeba się orientować
    samemu we wszytskim.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek