    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nowy Płatnik
    Date: 3 Jul 2007 21:49:14 GMT

    RoMan Mandziejewicz w <news:1662139416.20070703232959@pik-net.pl>:

    > ZFA i tak nie można wysłać z płatnika - _musi_ zostać wydrukowany.

    Mnie sie wydaje, że w Twoim przypadku to nie _musi_ zostać wydrukowany, ale
    nawet gdyby, to na pewno w zębach dostarczony być nie musi, ta z trąbką
    zaniesie chyba? ;-)

    > Dyskietka?

    Lubisz komplikować...

    > A do czego miałbym ją wcisnąć? Bo w komputerze, który
    > obecnie używam stacji dyskietek nie instalowałem. Do przenoszenia
    > danych używam flashdiska...

    Ja w tą samą dziurę co flashdiska wciskam raz do roku FDD na usb, ale ja nie
    lubię komplikować życia sobie i tym, którzy te dyskietki zanoszą do ZUS.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]