    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nowy Płatnik
    Date: 4 Jul 2007 06:01:50 GMT

    RoMan Mandziejewicz w <news:1307722204.20070704011127@pik-net.pl>:

    > Musi. ZFA i ZPA jako jedyne dokumenty są przyjmowane tylko w formie
    > papierowej.

    Niektórzy mogą ten papier długopisem potraktować, i wszystko można zamknąć w
    jednej wizycie w ZUS, skoro się tak bardzo trąbki obawiasz ;-)

    > Ja? Ja tylko zadałem proste pytanie. Pierwszy raz od bardzo dawna na
    > tej grupie. I już dawno uzyskałem na nie odpowiedź - bez zbędnego
    > flame'a.

    Ale odpowiedź już padła dużo wcześniej ;P

    > I niby po to, żeby raz do roku użyc dyskietki mam kupować FDD na USB?
    > W którym wieku żyjemy? Na czorta w ogóle dyskietki?

    O to pytaj w Prokomie. Tak a nie inaczej ich system działa i o ile na swoim
    komputerze można użyć "subst", to marnie widzę jakiekolwiek grzebanie w
    sprzęcie w ZUS, w celu podłączenia flashdiska czy tez czytnika kart.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]