    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nowy Płatnik
    Date: 4 Jul 2007 17:17:05 GMT

    RoMan Mandziejewicz w <news:1363104304.20070704122529@pik-net.pl>:

    > Grzebanie w sprzęcie? Obsługa flashdiska nie wymaga grzebania w
    > sprzęcie.

    Ale wiesz, że pogrom płacznika uznaje tylko napęd pod literą A: ?
    Jakbyś chciał nie grzebiąc takową literę do flasha przypisać, skoro jest już
    zajęta przez fizyczny napęd?

    Nie wspominając o tym, że portów USB może nie byc/mogą być
    odłączone(zablokowane)/procedury w inspektoracie nie pozwalają na
    podłączenie czegokolwiek

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]