    From: "pawel J" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nowy Płatnik
    Date: Sat, 1 Feb 2003 21:26:16 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@pe18.tarnobrzeg.sdi.tpnet.pl

    > Propaguję ? ... zastanów się co piszesz.
    > Przed napisaniem posta miałem telefon od kolegi który w ten sposób
    "odinstalował" poprzednią wersje płatnika właśnie w opisany
    > sposób, ponieważ w menu start/programy/platnik nie znalazł opcji
    Odinastaluj. A tak powinno byc w kulturalnie zrobionym programie do
    > których płatnik jednak sie nie zalicza. To że ja czy Ty wiesz o opcji
    dodaj usuń programy nie znaczy że wie to kazdy uzytkownik
    > windy ... ździwilbyś siez zresztą jakie rzeczy potrafią wymyslić ludzie
    operujący zreszta dobrze softem zawodowym.

    Mam pod "opieką" ponad 70 komp. na ktorych jest zainstalowany płatnik. Nigdy
    nie miałem żadnych problemów z odinsatlowaniem.
    Jedyną sytuacją kiedy nie ma płatnika w dodaj.usuń programy jest sytuacja,
    kiedy ktoś nie odinstalował starszej wersji a nową wgrał w inne miejsce.
    wtedy w dodaj/usuń programy jest tylko jeden raz płatnik i jak sie go
    odinstaluje to nadal zostaje ten nowszy.

    Inną sprawą jest, jeżeli nawet po usunięciu przez dodaj /usuń programy
    zainstaluje się płatnika w pełnej a nie standardowej wersji to dane polecą a
    zostaną tylko dwa katalogi z przykładowymi danymi. tak było kiedyś, ostatnio
    nie sprawdzałem.

    PawełJ