  • 1. Data: 2003-01-31 20:46:13
    Temat: Nowy Płatnik
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Zus udostępnił nową wersję słynnego Płatnika.
    Link do pobrania

    http://www.zus.gov.pl/pobr_pp.htm

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 2. Data: 2003-02-01 10:56:20
    Temat: Re: Nowy Płatnik
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Zus udostępnił nową wersję słynnego Płatnika.
    > Link do pobrania
    >
    > http://www.zus.gov.pl/pobr_pp.htm

    tak, tylko przestrzegam przed własnoręcznym odinstalowywaniem poprzedniej wersji,
    lepiej zostawić to nowemu, sam to zrobi przy
    pierwszym podejściu a następnie należy go uruchomić jeszcze raz w celu juz tylko
    instalacji.

    nie bardzo rozumiem jak w nowej werski płatnika wykorzystać to info ze strony zus
    http://www.zus.gov.pl/newpla.htm

    "Od dnia 1 stycznia 2003 r. na podstawie rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki
    Społecznej z 10 grudnia 2002 r. w sprawie
    klasyfikacji zawodów i specjalności dla potrzeb rynku pracy oraz zakresu jej
    stosowania (Dz.U. Nr 222, poz. 1868) obowiązuje nowa
    lista kodów wykonywanego zawodu.
    Lista ta będzie uwzględnia w kolejnej wersji programu. Aktualna lista kodów
    wykonywanego zawodu jest dostępna na stronach
    internetowych ZUS pod adresem: http://www.zus.pl/ref_99/porad3/p3-zal.htm"

    Wynika z tego że na razie tej funkcji w płatniku nie ma i będzie w nastepnych
    wersjach ? chyba ze nie znalazlem.

    Sark

  • 3. Data: 2003-02-01 11:21:08
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Sark <w...@p...onet.pl> wrote:
    > tak, tylko przestrzegam przed własnoręcznym odinstalowywaniem
    poprzedniej
    > wersji,

    Jakie masz zastrzeżenia do "własnoręcznego"? Coś zaobserwowałeś?

    > Wynika z tego że na razie tej funkcji w płatniku nie ma i będzie w
    > nastepnych wersjach ? chyba ze nie znalazlem.

    Kody są tylko nie wiem czy aktualne.Z informacji należy wyciągnąc
    wniosek,że lista zawarta w tej wersji Płatnika jest chyba z lekka
    nieświeża.
    Ja to tak odczytuję-a czy dobrze to nie wiem.

  • 4. Data: 2003-02-01 12:27:18
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    > poprzedniej
    >
    > Jakie masz zastrzeżenia do "własnoręcznego"? Coś zaobserwowałeś?

    Ot ostrzeżenie przed metodą którą zastosował kolega, zaznaczyć cały katalog płatnika
    i przenieść go do kosza, "na shiftcie" więc
    skutecznie kasując także swoje pliki jako płatnika (np. wcześniejsze deklaracje DRA
    itp. itd.) poz tym taka metoda (a często
    stosowana przez użytkowników windy) nie usuwa zapisów w rejestrze jak i bibliotek
    zapisynaych np. w katalogu systemowym windy.

    Sark

  • 5. Data: 2003-02-01 13:06:45
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Sark -----###
> [...]
    > stosowana przez użytkowników windy) nie usuwa zapisów w rejestrze jak i bibliotek
    zapisynaych np. w katalogu systemowym windy.

    jest taka opcja w panelu sterowania jak dodaj/usuń programy i tam należy
    wybrać płatnika... jak ktoś usuwa cały katalog to jest to jego wybór ;-)

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 6. Data: 2003-02-01 13:44:06
    Od: "n...@w...pl" <n...@c...pl>

    > jest taka opcja w panelu sterowania jak dodaj/usuń programy i tam należy
    > wybrać płatnika... jak ktoś usuwa cały katalog to jest to jego wybór ;-)
    >
    > --
    Panowie o czym wy rozmawiacie , przeciez to podstawowe zasady obslugi
    Windows, to nie dos zeby wszystko kasowac
    pp

  • 7. Data: 2003-02-01 14:26:03
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "n...@w...pl" <n...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Panowie o czym wy rozmawiacie , przeciez to podstawowe zasady obslugi
    > Windows, to nie dos zeby wszystko kasowac

    Dla mnie i dla Ciebie dla Hadesika i wielu innych tak jest ale nie dla wszystkich,
    poza tym opcja dodaj/usuń programy nie zawsze
    dziala nalezycie i oprócz tego co potrzebne często kasuje osobiste zbiory plików
    delikwenta jezeli sa umieszczone jako podkatalog w
    katalogu usuwanego programu .... barzdo często tak jest.

    Sark

  • 8. Data: 2003-02-01 19:14:21
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Sark <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Ot ostrzeżenie przed metodą którą zastosował kolega, zaznaczyć cały
    > katalog płatnika i przenieść go do kosza, "na shiftcie" więc skutecznie
    O czym Ty piszesz? Pisałeś o "odinstalowaniu".A tutaj to już nie wiem o
    czym piszesz.Jakieś brutalne metody propagujesz.Nie wprowadzaj ludzi w
    błąd.

  • 9. Data: 2003-02-01 20:05:48
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    > O czym Ty piszesz? Pisałeś o "odinstalowaniu".A tutaj to już nie wiem o
    > czym piszesz.Jakieś brutalne metody propagujesz.Nie wprowadzaj ludzi w
    > błąd.

    Propaguję ? ... zastanów się co piszesz.
    Przed napisaniem posta miałem telefon od kolegi który w ten sposób "odinstalował"
    poprzednią wersje płatnika właśnie w opisany
    sposób, ponieważ w menu start/programy/platnik nie znalazł opcji Odinastaluj. A tak
    powinno byc w kulturalnie zrobionym programie do
    których płatnik jednak sie nie zalicza. To że ja czy Ty wiesz o opcji dodaj usuń
    programy nie znaczy że wie to kazdy uzytkownik
    windy ... ździwilbyś siez zresztą jakie rzeczy potrafią wymyslić ludzie operujący
    zreszta dobrze softem zawodowym.

    Sark

  • 10. Data: 2003-02-01 20:26:16
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > windy ... ździwilbyś siez zresztą jakie rzeczy potrafią wymyslić ludzie
    operujący zreszta dobrze softem zawodowym.

    Mam pod "opieką" ponad 70 komp. na ktorych jest zainstalowany płatnik. Nigdy
    nie miałem żadnych problemów z odinsatlowaniem.
    Jedyną sytuacją kiedy nie ma płatnika w dodaj.usuń programy jest sytuacja,
    kiedy ktoś nie odinstalował starszej wersji a nową wgrał w inne miejsce.
    wtedy w dodaj/usuń programy jest tylko jeden raz płatnik i jak sie go
    odinstaluje to nadal zostaje ten nowszy.

    Inną sprawą jest, jeżeli nawet po usunięciu przez dodaj /usuń programy
    zainstaluje się płatnika w pełnej a nie standardowej wersji to dane polecą a
    zostaną tylko dwa katalogi z przykładowymi danymi. tak było kiedyś, ostatnio
    nie sprawdzałem.

    PawełJ