    From: c...@r...com (ChrisS)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: (OT): głównyksięgowy TAK czy NIE
    Date: 14 Jul 2003 11:36:13 +0200

    From: "Krzysztof A. Ziembik" <k...@r...pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Monday, July 14, 2003 12:41 AM

    > Witam.
    >
    > Temat mnie intryguje, wiec pozwole sobie troche pociagnac ten
    > off-topic.

    > Zdumiewasz mnie, bo kiedy pytalem w biurach o polise, to wszyscy sie
    > dziwili, bo "nikt o to nie pyta".

    Kwestia świadomości Klientów.

    > A Maddy dodala:
    >
    > To jest powszechnie wiadome, mnie nie chodzilo o ubezpieczenie
    > konkrentych osob zajmujacych sie doradztwem, a o polise dla BIURA
    > RACHUNKOWEGO - jako calego przedsiebiorstwa, w ktorym moga pracowac
    > rowniez osoby zajmujace sie czyms innym niz doradztwo - chocby
    > wklepywaniem danych do komputera, przenoszeniem dokumentow, itp.

    Jeśli biuro prowadzi osoba fizyczna (doradca, biegły) to jest to jego
    działalność i on się ubezpiecza (stawka dla DP zależy m.in. od lczby
    zatrudnianych osób - Warta)

    W wypadku spółek kapitałowych ubezpieczenie powinna wykupić firma.

    [...]
    > Szczegolnie dziwi mnie to, ze Ci uprawnieni nie staraja sie w prosty
    > sposob wykosic konkurencji nieuprawnionych... choc caly czas narzekaja
    > na tzw. "psucie rynku".

    Przejrzyj strony Izby Doradców Podatkowych - www.krdp.pl - włąśnie trwa
    akcja mająca na celu eliminację konkurencji bez uprawnień.

    [...]
    > ChrisS dopisal jeszcze:
    [...]
    OC

    > Wlasnie o takie informacje mi chodzilo, dzieki. Sprawdze w
    > ubezpieczalniach. Poniewaz zmieniam biuro (z uprawnieniami, ale bez
    > ubezpieczenia), wiem czego szukac i wymagac. Jest tez inna strona
    > medalu - doradca ubezpieczeniowy wprowadzil mnie w blad, mowiac ze
    > takich polis nie ma. Trzeba wiec tez zmienic doradce. Ech zycie...

    Może byłem nieprecyzyjny - typowym produktem jest ubezpieczenie OC z tytułu
    wykonywanego zawodu. Pozostałe umowy (prowdzenie ksiąg, usługi kadrowe)
    faktycznie były negocjowane indywidulanie przez brokera, który wyszukuje dla
    mnie co ciekawsze oferty.

    ChrisS