  • Data: 2014-08-01 00:18:50
    Temat: Re: Odliczenie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 30 Jul 2014, adam wrote:

    > Może źle napisałem, nie chce mi się szukać, ale jest coś takiego albo w updof

    Jest, podałem w poście obok.
    Czynność niezgodna z prawem nie może być "przedmiotem skutecznej
    umowy"...

    > albo w VAT,

    W VAT jest na odwrót.
    Czynność która "skutkuje jak czynność legalna" jak najbardziej wiąże się
    z koniecznością zapłacenia VAT.
    Tam dla odmiany jest tekst:
    Art. 5.
    [...]
    2. Czynnoœci okreœlone w ust. 1 podlegajš opodatkowaniu niezależnie od
    tego, czy zostały wykonane z zachowaniem warunków oraz form okreœlonych
    przepisami prawa.

    Jak złodziej albo paser sprzedaje kradziony towar od obowiązku sporządzania
    uproszczonej ewidencji VAT nie jest zwolniony :>

    pzdr, Gotfryd