  • Data: 2014-08-01 00:13:45
    Temat: Re: Odliczenie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 30 Jul 2014, cef wrote:

    [...bez wrotki do 'adama'...]

    > A z jakiego przepisu wyciągasz taki wniosek?

    Nie wiem jak Adam, ala ja z art.2 UoPDoOF.
    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,13,13,700,60
    008,20130827,art-1-9a-podmiot-i-przedmiot-opodatkowa
    nia.html
    +++
    Art. 2.
    1. Przepisów ustawy nie stosuje się do:
    [...]
    4) przychodów wynikajšcych z czynnoœci, które nie mogš być przedmiotem prawnie
    skutecznej umowy;
    ---

    Jeśli "czynność" to po prostu przemyt, kradzież czy oszustwo, to nie
    podlega pod PDoOF.
    I to nie tylko po stronie obowiązku zapłacenia podatku, nie widać powodu
    aby to nie miało działać również dla kosztu :)

    pzdr, Gotfryd