eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOdmowa skasowania opłaty skarbowej na wekslu, czyli wykrakałem. › Re: Odmowa skasowania opłaty skarbowej na wekslu, czyli wykrakałem.
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Odmowa skasowania opłaty skarbowej na wekslu, czyli wykrakałem.
    Date: Wed, 13 Sep 2006 09:39:58 +0200

    On Wed, 13 Sep 2006, Liwiusz wrote:

    > Rozwiązanie: osoba, która pierwotnie miała być remitentem, sama wystawia
    > weksel trasowany, wskazując jako trasata swojego dłużnika.

    Nie było mowy (w tym przypadku).
    Kontrahent zażądał mojego weksla jako gwarancji, w moim interesie było
    żeby to był weksel własny nie na zlecenie (skoro ma być niezupełny), a z
    dotychczasowej walki z ichnimi prawnikami wynikało że są w stanie
    przyczepić się każdej formalności pod byle pretekstem i ich firma
    "za mnie" nic nie zrobi - mam dać weksel to mam dać weksel i tyle.
    Jak znam życie odsetki od każdego dnia spóźnienia złożenia gwarancji
    mi policzą :] (jako nieterminowe rozpoczęcie realizacji umowy).
    Kwota niewielka, ale sama zasada... wrrr!
    Ale nie, nie będę kilku złotych dochodzić od Poczty :>
    Niemniej "walkę ze stemplowaniem" powoli zapuszczę :)
    No i po drodze do US pewnie wstąpię do najbliższych banków! ;>

    pzdr, Gotfryd