  • Data: 2015-08-08 22:17:10
    Temat: Re: Oszczędności na rachunku firmowym
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 8 Aug 2015 15:55:48 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > W sensie że nie potrafisz sobie wyobrazić, aby ktoś miał stratę z
    > działalności i jednocześnie wolne środki finansowe?

    I co może mu zostanie (dzięki stracie) więcej niż jak zaczynał? Bo
    przecież jemu nie na stracie zależy a na zysku.

    To jest zatem dowód
    > z niewiedzy lub niewiary, a nie jakiś argument, którym się trzeba
    > publicznie afiszować ;)

    To jest dowód, że odpowiedź jest nie na temat, jak u typowego
    prawnika, nie przejmuj się mój ma tak samo ;)
    Oczywiście, że nie chodzi o taką sytuację ale o punkt zerowy, w
    którym ten ktoś zaczyna. Gość ma X, które chce pomnożyć, albo na
    lokacie albo zakładając działalność (bo skusiłeś go 0% przy stracie).
    Jeśli to X zainwestuje w dzialalność i będzie miał stratę, to co mu
    przyjdzie z tego 0% jak będzie miał mniej niż początkowe X?? I to
    tylko jak będzie miał szczęście. Bo jak będzie miał pecha to zaniast
    tylko straty będzie miał dług.

    --
    Marek