  • Data: 2015-08-08 22:48:08
    Temat: Re: Oszczędności na rachunku firmowym
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-08-08 o 22:17, Marek pisze:

    > Oczywiście, że nie chodzi o taką sytuację ale o punkt zerowy, w którym
    > ten ktoś zaczyna. Gość ma X, które chce pomnożyć, albo na lokacie albo
    > zakładając działalność (bo skusiłeś go 0% przy stracie). Jeśli to X
    > zainwestuje w dzialalność i będzie miał stratę, to co mu przyjdzie z
    > tego 0% jak będzie miał mniej niż początkowe X??

    A skąd założenie o punkcie zerowym?
    A nie wyobrażasz sobie sytuacji, że ktoś zainwestował w firmę tyle,
    że ma amortyzajcę na poziomie miesięcznych przychodów albo przewyższającą?
    Miesięcznie ma stale jakieś pieniądze i jaką byś wtedy lokatę wybrał?
    (pomijam już fakt, że oferta dla firm sama z siebie jest o te 20% nizsza -
    przynajmniej taka jaką mnie oferują, ale może dla krezusów jest coś
    lepszego)