eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOtrzymuję pocztą nieprawdziwe faktury VAT - co mogę z tym zrobić??? › Re: Otrzymuję pocztą nieprawdziwe faktury VAT - co mogę z tym zrobić???
    From: prefi <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Otrzymuję pocztą nieprawdziwe faktury VAT - co mogę z tym zrobić???
    Date: Wed, 04 Jun 2008 20:38:57 +0200

    g...@y...com pisze:
    > Sprawę próbowałem bez wiekszego skutku dyskutować na pl.soc.prawo,
    > może tutaj będę miał większe szczęście:
    >
    > Trzy lata temu kupiłem w internecie aparat cyfrowy. Natomiast dwa
    > lata
    > temu ze sklepu internetowego zaczęły przychodzic na mój adres
    > pocztowy
    > faktury VAT (papierowe oryginały, z pieczątką i podpisem) na sprzęt
    > którego NIE ZAMAWIAŁEM ANI NIE KUPOWAŁEM. Widnieje na nich np.
    > "Pozostało do zapłaty: 1900 zł. W terminie: 0 (zero) dni
    > (przedpłata)". Ogólnie są to faktury na bardzo drogie rzeczy. Moje e-
> [...]

    oj to proste:| napisz do firmy pismo zadajac udzielenie
    informacji skad maja i w jakim zakresie przetwarzaja Twoje
    dane osobowe, ktore znalazly sie na w/w fakturach. Wyslij
    poleconym; jak nie udziela odpowiedzi, skarga do Generalnego
    Inspektora Ochrony Danych Osobowych (oplata 10 zl) na
    uchylenie sie od zrealizowania obowiazku informacyjnego oraz
    nielegalne przetwarzanie danych.

    GIODO z urzedu wszczyna postepowanie, ktore wyjasni Ci w
    czym rzecz; potem w zaleznosci od ustalen tegoz postepowania
    bedziesz mogl np. pozwac firme...

    Do skargi do GIODO dolacz odpisy tych pism ktore wczesniej
    wyslales do tej firmy. Nie napisales, czy to ta sama, w
    ktorej cos kupowales wczesniej - informacja ze "kupieles w
    internecie" niczego nie wyjasnia - nie mozna bowiem niczego
    "kupic w internecie" mozna co najwyzej kupic za
    posrednictwem internetu :|

    pozdro:)