  • 31. Data: 2013-01-25 21:38:35
    Temat: Re: PIT
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > W opisywanym przypadku należy oddać to, czego dotąd się nie oddało.

    lub co sie nienależnie dostało.

  • 32. Data: 2013-01-25 23:04:02
    Od: <1...@8...230402.invalid> (Tom N)

    Gotfryd Smolik news w

    > Czy ja wiem... kwestią nomenklatury jest ustalenie, co jest pierwotne
    > przy podatku. IMVHO uznanie że podatek to pieniądze (własne lub
    > czyjeś) które należy oddać państwu nie wygląda na najgorszy
    > opis procedury.

    Należy -- słowo klucz

    > W opisywanym przypadku należy oddać to, czego dotąd się nie oddało.

    Za dużo przyciąłeś Gotfryd:

    <cite>
    > bo druga firma naliczajac zaliczki uwzgledniała "kwote zwolnioną"
    No skoro została do tego upoważniona przez niekumatego autora wątku ;P
    </cite>

    Gdyby witek napisał "bo *i* druga" to bym sie nie odzywał.
    Jedna "kwota zwolniona" sie niektórym należy jak psu zupa...

    Ale, to i tak wróżenie z fusów, oraz trollowanie autora wątku, na które
    wszyscy się łapiemy (chyba z nudów) ;P

    --
    'Tom N'

  • 33. Data: 2013-01-25 23:19:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 25 Jan 2013, 1...@8...230402.invalid wrote:

    > Ale, to i tak wróżenie z fusów, oraz trollowanie autora wątku, na które
    > wszyscy się łapiemy (chyba z nudów) ;P

    No, ruch na newsach ostatnio straszliwy ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 34. Data: 2013-02-05 17:14:51
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dobra mam komplet, proszę o pomoc w wypełnieniu:

    1. mam rok rachunków za Internet
    2. mam dwa PITy z dwóch firm z których mnie wywalono, w formularzach są
    wypełnione pola:
    - należności ze stosunku pracy i tu 35 - przychód, 36- koszty uzyskania
    przychodóó, 37 - dochód, 39 zaliczka pobrana przez płatnika
    - składki na ubezpiecznenia społeczne, pole 75
    - składki na ubezpieczenia zdrowotne 77
    3. mam PIT z urzędu pracy, w którym mam pola:
    - 5. świadczenie wypłacone z Funduszu Pracy i Gwarantowanych Świadczeń
    Pracowniczych, pole 52 - przychód, pole 53 dochód i pole 54 zaliczka pobrana
    przez płatnika
    - składki na ubezpieczenie zdrowotne: pole 77

    nie wiem czemu nie ma w p.3 składki na ubezpieczenie społeczne

    jak się rozliczyć, Ktoś pomoże?

  • 35. Data: 2013-02-05 17:39:01
    Od: witek <w...@i...pl.invalid>

    identyfikator: 20040501 wrote:
> [...]
    > pobrana przez płatnika
    > - składki na ubezpieczenie zdrowotne: pole 77
    >
    > nie wiem czemu nie ma w p.3 składki na ubezpieczenie społeczne

    najblizsza wrozka tutaj

    http://biuro-siedlce.pl/cennik/

  • 36. Data: 2013-02-05 17:51:19
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie powiesz mi?
    znaczy się

  • 37. Data: 2013-02-06 11:10:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 5 Feb 2013, identyfikator: 20040501 wrote:

    > 3. mam PIT z urzędu pracy, w którym mam pola:
    > - 5. świadczenie wypłacone z Funduszu Pracy i Gwarantowanych Świadczeń
    > Pracowniczych [...]
    >
    > nie wiem czemu nie ma w p.3 składki na ubezpieczenie społeczne

    Hm... oczekujesz, że wypłacane "bezrobotne" traktowane ma byc
    do emerytury (i ew. renty) jak okres pracy?

    pzdr, Gotfryd

  • 38. Data: 2013-02-09 00:08:13
    Od: POdatki <d...@w...pl>

    TU SIE NIE UMIESZCZA REKLAM

  • 39. Data: 2013-02-09 00:38:44
    Od: POdatki <d...@w...pl>

    > może Ktoś wie jak wypełnić pit gdy jegomość pracował w dwóch firmach i
    > jeszcze był na zasiłku?
    > czy wszystkie pola z PITów należy zsumowac i wpisać do zeznania?

    TAK

  • 40. Data: 2013-02-09 01:42:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 9 Feb 2013, POdatki wrote:

    > TU SIE NIE UMIESZCZA REKLAM

    A gdzie Ty tu widzisz REKLAMĘ?
    W moim poście? I dlaczego piszesz NAD cytatem?
    Zrób jak ja - do okulisty i dopasować stosowne okulary.

    niemniej pozdrawiam :) - Gotfryd