  • 21. Data: 2013-01-25 17:43:21
    Temat: Re: PIT
    Od: Maruda <m...@n...com>

    > mam pytanie, czy to normalne?
    > wpisałem do programu do rozliczania PIT dane z jednej firmy, wyszło mi
    > do zwrotu jakieś 200 pln, dodałem dane z drugiego pitu, druga firma -
    > kwota do zwrotu zmalała do 100 pln...
    > o co chodzi?

    o arytmetykę?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 22. Data: 2013-01-25 17:47:57
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    chyba o funkcje uwikłane...

  • 23. Data: 2013-01-25 17:48:56
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    w ogóle to co to za idiotyzm, niby skąd się bierze ten zwrot? powinno chyba
    wyjść na 0? nie?

  • 24. Data: 2013-01-25 18:44:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    identyfikator: 20040501 wrote:
> [...]
    > wpisałem do programu do rozliczania PIT dane z jednej firmy, wyszło mi
    > do zwrotu jakieś 200 pln, dodałem dane z drugiego pitu, druga firma -

    bo druga firma naliczajac zaliczki uwzgledniała "kwote zwolnioną" i w
    ten sposob zanizała zaliczki. Teraz po zsumowaniu musisz to oddac.

  • 25. Data: 2013-01-25 18:46:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    identyfikator: 20040501 wrote:
    > w ogóle to co to za idiotyzm, niby skąd się bierze ten zwrot?

    zeby ci starczylo na usluge rozliczenia podatku

    > powinno chyba wyjść na 0? nie?

    jak zapłacisz za wypełnienie pit to wyjdzie.

    Inaczej byś napisał, że tusk cię oskubał.

    natomiast z takimi danymi to tylko do wrózki.
    skad jaj mam wiedziec co masz na pit albo co zle wpisales, ze wyszedl
    ci zwrot

  • 26. Data: 2013-01-25 19:22:33
    Od: <6...@6...192233.invalid> (Tom N)

    witek w

    > bo druga firma naliczajac zaliczki uwzgledniała "kwote zwolnioną"

    No skoro została do tego upoważniona przez niekumatego autora wątku ;P

    > i w ten sposob zanizała zaliczki.

    Nie przeginaj, niczego nie zaniżała (założenie powyżej) ;P

    > Teraz po zsumowaniu musisz to oddac.

    Oddać to co się należy wg ustawy? Dziwne rzeczy wypisujesz witek.

    --
    'Tom N'

  • 27. Data: 2013-01-25 19:53:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    (Tom N) wrote:
> [...]
    >
    > Nie przeginaj, niczego nie zaniżała (założenie powyżej) ;P

    > Oddać to co się należy wg ustawy? Dziwne rzeczy wypisujesz witek.

    nic na to nie poradze.

  • 28. Data: 2013-01-25 20:00:45
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czekam na PIT z UP, jak dostanę to się odezwę (moge na maila?)

  • 29. Data: 2013-01-25 21:32:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 25 Jan 2013, 6...@6...192233.invalid wrote:

    > witek
    >
    > Oddać to co się należy wg ustawy? Dziwne rzeczy wypisujesz witek.

    Czy ja wiem... kwestią nomenklatury jest ustalenie, co jest pierwotne
    przy podatku. IMVHO uznanie że podatek to pieniądze (własne lub
    czyjeś) które należy oddać państwu nie wygląda na najgorszy
    opis procedury.
    W opisywanym przypadku należy oddać to, czego dotąd się nie oddało.

    pzdr, Gotfryd

  • 30. Data: 2013-01-25 21:36:57
    Od: <6...@2...213657.invalid> (Tom N)

    witek w

    > nic na to nie poradze.

    Na to, że autor wątku niekumaty... Tak.

    Ale w kwestii bzdur o zaniżaniu i oddawaniu to już możesz cos zaradzić.

    --
    'Tom N'