    From: "Dante" <d...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PZU zwraca wartosc samochodu netto!
    Date: Tue, 13 Aug 2002 14:24:46 +0200

    Walcz ale nie wiem czy cos ci to da. Mnie Hestia zrobila w konia, po
    miesiącu wycenili naprawe samochodu na 18000 a wyplacili 10000 twierdzac ze
    mam sobie go sprzedac bez naprawy. Ja niestety juz go naprawialem gdyz byl
    on mi niezbednie potrzebny do pracy. Mnie naprawa wyniosla 14000. Jak
    powiedzialem ze sie odwolam to powiedzieli ze i tak mi to nic nie da.
    Ubezpieczalnie w Polsce (przynajmniej niektore) robia co chca i zamiast
    likwidowac szkody - powiekszaja je.
    Jedyny sposob to informowanie innych o takich sprawach i oby trzymali sie
    zdala od takich ubezpieczalni.