    From: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PZU zwraca wartosc samochodu netto!
    Date: Tue, 13 Aug 2002 15:12:39 +0200

    Użytkownik "ptica" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ajar1t$557$1@news.gazeta.pl...
    > Samochod firmowy, osobowy, po wypadku, do kasacji. PZU oszacowalo wartosc
    > rynkowa na chwile obecna, ale jest to wartosc NETTO. Przeciez od tego
    auta,
    > mimo ze zarejestrowane na firme, musielismy zaplacic VAT (osobowe)...
    >
    > Czy ktos mi moze wytlumaczyc logike i ew. podstawe prawna takiego
    > postepowania? Spotkaliscie sie z podobnymi przypadkami?

    Moglbys rozwinac te mysl.
    Rozumiem zwrot za naprawe w wysokosci netto (przez kilka lat dostawalismy
    brutto, skladajac oswiadczenie, ze nie mozemy odliczac VAT).
    Natomiast nie bardzo kumam jak mozna oszacowac wartosc samochodu do kasacji
    jako netto?
    Napisali Ci, ze wartosc rynkowa jest 122 a oni oddadza Tobie tylko 100?
    Jezeli tak napisali, to rzeczywiscie sie to kupy nie trzyma.

    Karol